Blodårer på brysterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts 2018

Anonym trådstarter

Hej derude

Er meget sygdomsangst og har pludselig opdaget, at mine blodårer på brysterne er helt vildt tydelige og meget blå.

Meget mere end de plejer.

Er der nogle af jer, der nogensinde har haft erfaring med dette?

Det skal lige siges, at jeg hverken er gravid eller på p-piller, men jeg har PMS lige nu, hvis det kan have noget med cyklus at gøre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2018

Baby2017

Anonym skriver:

Hej derude

Er meget sygdomsangst og har pludselig opdaget, at mine blodårer på brysterne er helt vildt tydelige og meget blå.

Det skal lige siges, at jeg hverken er gravid eller på p-piller, men jeg har PMS lige nu, hvis det kan have noget med cyklus at gøre.

Mine blodårer blev meget tydelig tidligt i graviditeten. Tænker det måske kan være hormoner. Nogle oplever deres bryster svulmer op under og/eller op til mens. Ligesom når man er nygravid. Tror ikke du skal være bange for det er noget farligt

Anmeld Citér

28. marts 2018

Anonym

Mine har i perioder også været meget synlige. Blodårene i brysterne fungerer jo ligesom de gør i resten af kroppen, har du det f.eks. varmt kan de også virke større. Det er normalt at de varierer i hvor synlige de er

Anmeld Citér

29. marts 2018

Benjamins'mor

Mine har altid været meget tydelige efter jeg har fået børn, det er meget normalt i følge min læge (er også selv lidt sygdomsangst og frygter/er bange for døden osv).

Anmeld Citér

29. marts 2018

hvj

Anonym skriver:

Hej derude

Mine blodårer har ALTID været tydelige, ligegyldigt hvilket tidspunkt i min cyklus jeg er på, da jeg var teenager var jeg hos lægen og fik ham til at kigge på det, han sagde der var intet i det  Men, hvis det bekymrer dig så synes jeg du skal tage op til din læge, det er derfor h*n er der 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.