Ondt i maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. marts 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

hej 

jeg er gravid med nr 2 baby. Jeg er 17+1 

Og i de sidste nogle uger er jeg begyndt at få ondt i maven når jeg fx nysser eller hvis jeg laver en hurtig bevægelse hvor jeg vrider kroppen. Men det ikke hver gang jeg få ondt. Men det sker nogle gange. Og det gør ondt og Varde i ca mellem 1-5 sek. 

Det er ikke noget jeg oplevet da jeg var gravid med vores datter. Så er lidt bange om hvad det er. 

Mer der nogle der oplevet det? Og mon det er harmløst eller alvorligt?

på forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2018

Camillos

Love Angel skriver:

hej 

Og i de sidste nogle uger er jeg begyndt at få ondt i maven når jeg fx nysser eller hvis jeg laver en hurtig bevægelse hvor jeg vrider kroppen. Men det ikke hver gang jeg få ondt. Men det sker nogle gange. Og det gør ondt og Varde i ca mellem 1-5 sek. 

Det er ikke noget jeg oplevet da jeg var gravid med vores datter. Så er lidt bange om hvad det er. 

på forhånd tak

Jeg tror måske det er ligament smerter... Eller lignende... Jeg havde noget af det samme da jeg var omtrent så langt henne som dig med mit 2 barn

Anmeld Citér

27. marts 2018

FrkGranger

Love Angel skriver:

hej 

på forhånd tak

Vil også skyde på ligmenssmerter..

Havde det selv, startede allerede meget tidligt i graviditeten. 

Anmeld Citér

27. marts 2018

Love Angel

Mor til 4
Camillos skriver:

Jeg tror måske det er ligament smerter... Eller lignende... Jeg havde noget af det samme da jeg var omtrent så langt henne som dig med mit 2 barn

Nu spørger jeg nok dumt men. Men Er det ligament smerter når man få ondt i nogle sek pga nys mm?

Anmeld Citér

27. marts 2018

Camillos

Love Angel skriver:

Nu spørger jeg nok dumt men. Men Er det ligament smerter når man få ondt i nogle sek pga nys mm?

Det kan det meget vel være det der skal give sig bliver jo påvirket af nys osv... ��

Anmeld Citér

27. marts 2018

Love Angel

Mor til 4
FrkGranger skriver:

Vil også skyde på ligmenssmerter..

Havde det selv, startede allerede meget tidligt i graviditeten. 

Okay jeg troede at ligmenssmerter opstår hvis man sidder meget ned og at det kommer nederst i ryggen. Jeg ved åbenbart intet om ligmenssmerter

Anmeld Citér

27. marts 2018

Love Angel

Mor til 4
Camillos skriver:

Det kan det meget vel være det der skal give sig bliver jo påvirket af nys osv... ��

Hmm okay. Ja så bliv jeg så klog tak for svar

Anmeld Citér

27. marts 2018

Mortil2piger18

Det er ligamenterne. Det kan gøre pis’hamrende ondt lige i de der par sek. 

Anmeld Citér

27. marts 2018

Love Angel

Mor til 4
Mortil2piger18 skriver:

Det er ligamenterne. Det kan gøre pis’hamrende ondt lige i de der par sek. 

Det lige præcis det de gør. Lige de der få sek man har det der gør de meget ondt.

men hvis i alle mener det legmenssmerter så er det nok rigtig. 

Men tænker få man ikke dem også når det første gang? Men hvorfor har jeg ikke oplevet det i første graviditet?

Anmeld Citér

27. marts 2018

Mortil2piger18

Ikke nødvendigvis, altså måske har du ikke mærket til det. Kan ik huske om jeg mærkede det 1 gang eller hvor meget, men her anden gang har jeg nok mærket det 4-5 gange i løbet af 26 uger. Det er ikke hver gang jeg nyser, hoster, bevæger mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.