Kan det være opstart??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
9 svar
3 synes godt om
25. marts 2018

Mortil2drenge<3

Hej damer  

Jeg skriver herinde da jeg er er lidt usikker. Jeg har siden fredags gået rundt med lændesmerter og mensmerter. Og natten til lørdag vågnede jeg mange gange med plukveer som Niver godt. Idag mærkede jeg ikke min dreng så meget og kontakter derfor fødegangen som ser mig og kører en ctg. 

De kan se på kurven jeg har ve aktivitet nogle gange kom tallet op på 80 en enje8lt gang 100 men de er ikke på nogle måder regelmæssige eller langvarige og mærker jo ikke så meget til dem.  Og tror os det er derfor de ikke gjorde så meget på fødegangen men har en konstant murren osv.

Men kan det være opstarten på fødsel?? Er kun 37+2.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2018

Mortil2drenge<3

Molly90 skriver:

Hej damer  

Jeg skriver herinde da jeg er er lidt usikker. Jeg har siden fredags gået rundt med lændesmerter og mensmerter. Og natten til lørdag vågnede jeg mange gange med plukveer som Niver godt. Idag mærkede jeg ikke min dreng så meget og kontakter derfor fødegangen som ser mig og kører en ctg. 

De kan se på kurven jeg har ve aktivitet nogle gange kom tallet op på 80 en enje8lt gang 100 men de er ikke på nogle måder regelmæssige eller langvarige og mærker jo ikke så meget til dem.  Og tror os det er derfor de ikke gjorde så meget på fødegangen men har en konstant murren osv.

Men kan det være opstarten på fødsel?? Er kun 37+2.. 

Slet ingen???

Anmeld Citér

25. marts 2018

Bb2015

Det er desværre ikke til at sige  jeg havde personligt både mens murren og plukkeveer flere uger før fødslen - men måske er du heldig at fødslen er oppe over. 

Anmeld Citér

25. marts 2018

Mortil2drenge<3

Michfich skriver:

Det er desværre ikke til at sige  jeg havde personligt både mens murren og plukkeveer flere uger før fødslen - men måske er du heldig at fødslen er oppe over. 

Tænker os bare mere når ctg siger jeg har ve aktivitet 

Anmeld Citér

26. marts 2018

100%anonym

Molly90 skriver:

Tænker os bare mere når ctg siger jeg har ve aktivitet 

Lyder som min fødselshistorie. Mærkede heller okk min dreng næsten en hel dag omkring uge 37. Havde lændesmerter og mens murren. Fødegangen tjekkede og havde ve aktivitet. Fødte først 3 uger efter. 

Kroppen er helt klart ved at gøre sig klar. Men om du føder i morgen eller om 5 uger. Det kan ingen svare på  

Anmeld Citér

26. marts 2018

Dorthe1986

Jeg har haft ve-aktivitet ved begge mine noget før fødslen gik i gang. Troede også det var lige oppe over. Men da det så gik i gang med de rigtige  veer, nøj mand så var jeg slet ikke i tvivl 

Anmeld Citér

26. marts 2018

Mortil2drenge<3

Dorthe1986 skriver:

Jeg har haft ve-aktivitet ved begge mine noget før fødslen gik i gang. Troede også det var lige oppe over. Men da det så gik i gang med de rigtige  veer, nøj mand så var jeg slet ikke i tvivl 

Hvor lang tid før havde ve aktivitet? Var det uger, dage osv før?

Anmeld Citér

26. marts 2018

Dorthe1986

Molly90 skriver:

Hvor lang tid før havde ve aktivitet? Var det uger, dage osv før?

Et par uger før. Og  da det gik rigtigt i gang med min datter, der er min yngste, der fik jeg tegnblødning om torsdagen og fredag aften begyndte de første veer. Jeg fik en ve kan jeg huske mens vi stod i en kø ved en iskiosk. Der kom kun den ene og den gjorde egentlig ikke vanvittig ondt , og det var heller ikke en plukve, men jeg var ikke i tvivl om at det her var en rigtig ve og at nu var hun på vej. 

Anmeld Citér

26. marts 2018

Mortil2drenge<3

Dorthe1986 skriver:

Et par uger før. Og  da det gik rigtigt i gang med min datter, der er min yngste, der fik jeg tegnblødning om torsdagen og fredag aften begyndte de første veer. Jeg fik en ve kan jeg huske mens vi stod i en kø ved en iskiosk. Der kom kun den ene og den gjorde egentlig ikke vanvittig ondt , og det var heller ikke en plukve, men jeg var ikke i tvivl om at det her var en rigtig ve og at nu var hun på vej. 

Okay jeg må bare være lidt tålmodig og tage det som gode tegn min krop gør de ting den gør 

Anmeld Citér

27. marts 2018

Stivdie

Jeg var indlagt med ssf, og fik kørt en strimmel (med min første) om lørdagen for at tjekke, at hun havde det godt. Her konstatere jordemoderen, at jeg havde regelmæssige plukkeveer. Kunne da også svagt ane noget i lænden. Jeg fødte et døgn senere... 

Med nr 2 var jeg igen indlagt med ssf. Om fredagen var der meget stille i maven, og de spark der kom, lå ikke hvor de plejede, og jeg fik en eller anden forudanelse, men slog det hen, da jeg kun var 36+5. Vandet gik tidligt lørdag morgen, og hun var født til frokost. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.