Endnu en af de dage!!
Min datter på snart 14 mdr. får de vildeste anfald af gråd og er fuldstændig udenfor rækkevidde. Jeg har ikke helt styr på hvor lang en periode det har stået på, men måske en måneds tid
Hun er en bestemt lille dame, hvilket de også siger i vuggestuen, hun syntes ikke altid pædagogerne er de fedeste 
Men jeg syntes hendes anfald er virkelig slemme! Flere gange om dagen (herhjemme) kan hun pludselig uden synlig grund kaste sig i gulvet, og skrige så voldsomt at jeg tror hun skal besvime - Jeg går aldrig fra hende når det står på, men kan heller ikke få lov til at sidde med hende og trøste hende, hun kæmper simpelthen for meget imod. Jeg forsøger i stedet at tale hende til ro, men det virker nærmest som om det har den modsatte effekt
I dag hvor mormor og morfar passede hende fik hun et anfald på ½ time.
Det gør frygtelig ondt på mig hun har det sådan, men må også indrømme at det også irritere og frustrer mig efterhånden, da jeg intet kan gøre, og man bliver jo ikke selv ligefrem i godt humør!
Jeg er med på at de er i en periode lige nu hvor de har svært ved at give udtryk for ting, og det kan munde ud i frustration når tingene ikke vil lykkes for dem, men er nogle gange helt bange for at hun bare er et "hysterisk" barn 
Er der andre der har prøvet det samme med børn i den alder, og som kan trøste mig over at det ikke vare ved ? 
Anmeld
Citér