Hvornår mærkede i liv 2. Graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
17 svar
3 synes godt om
25. marts 2018

Anonym trådstarter

Hej med jer derude

ja hvornår mærkede i liv i jeres 2. Graviditet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2018

HBV

Meget tidligt. Ku begynde at fornemme de små bobler da jeg var 11 uger henne 

Anmeld Citér

25. marts 2018

Anonym trådstarter

HBV skriver:

Meget tidligt. Ku begynde at fornemme de små bobler da jeg var 11 uger henne 

Jeg mærket også bobler eller puf i ca uge 11-12 uger. 

Jeg er præcis 17+0 idag. Og kan til tider vil jeg selv mene at jeg kan mærke som om noget beværger sig derinde men er ikke sikker.

men jeg har læst at når man er andet gangs gravid så mærker man baby tidlig og fra uge 14 eller 15 så er man ikke i tvivl om at det babyen. 

Men jeg er bekymret når jeg er 17+0 idag og føler ikke rigtig noget og er slet ikke sikker mm.

Anmeld Citér

25. marts 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Jeg er præcis 17+0 idag. Og kan til tider vil jeg selv mene at jeg kan mærke som om noget beværger sig derinde men er ikke sikker.

men jeg har læst at når man er andet gangs gravid så mærker man baby tidlig og fra uge 14 eller 15 så er man ikke i tvivl om at det babyen. 

Men jeg er bekymret når jeg er 17+0 idag og føler ikke rigtig noget og er slet ikke sikker mm.

Jeg mærkede først i uge 19. Fik at vide deg var helt normalt. Jeg var også mega bekymret, fordi man fik at vide, man mærkede det tidligere anden gang. 

Anmeld Citér

25. marts 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg har også mærket bobler siden uge 11 ca...

husk på at det kan godt være fordi din livmoder ligger ud mod maven at det er svært at mærke babyen denne gang...

det gør min f.eks. så selvom jeg tydeligt kan mærke puf og når han strækker sig, så kan det ikke ses endnu og kæresten har svært ved at mærke det...

jeg er i uge 25 så skal mærke liv hver dag og det gør jeg bestemt også :)

en god måde at vide om det er baby, eller bare rumlen, kunne være at prøve at finde rytmen i hvornår det er du mærker noget...

jeg har faste tidspunkter hvor der sparkes...

hvis jeg er i tvivl om jeg har mærket ham ordentligt, så sætter jeg mig på et tidspunkt jeg ikke plejer at mærke ham, og så skubber jeg i rolige bevægelser til maven.. så kan jeg mærke "boblen" rykke lidt på sig og så plejer han at vågne så jeg mærker en reaktion på at blive forstyrret...

det gav ro her fredag da jeg ikke rigtig havde mærket ham.. så puffede jeg lidt til maven og så kom der sving i ham så jeg ikke var i tvivl :)

Anmeld Citér

25. marts 2018

God-mor

Anonym skriver:

Hej med jer derude

ja hvornår mærkede i liv i jeres 2. Graviditet?

Mener det var ca 17+ jeg var sikker på at det var babyspark 

Anmeld Citér

25. marts 2018

Camillos

Anonym skriver:

Mærkede først noget 19 uger henne sådan lidt.. Og mærkede først liv dagligt da jeg var omkring 23 uger henne. Har foranliggende moderkage. 

Anmeld Citér

25. marts 2018

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

jeg har også mærket bobler siden uge 11 ca...

husk på at det kan godt være fordi din livmoder ligger ud mod maven at det er svært at mærke babyen denne gang...

det gør min f.eks. så selvom jeg tydeligt kan mærke puf og når han strækker sig, så kan det ikke ses endnu og kæresten har svært ved at mærke det...

jeg er i uge 25 så skal mærke liv hver dag og det gør jeg bestemt også :)

en god måde at vide om det er baby, eller bare rumlen, kunne være at prøve at finde rytmen i hvornår det er du mærker noget...

jeg har faste tidspunkter hvor der sparkes...

hvis jeg er i tvivl om jeg har mærket ham ordentligt, så sætter jeg mig på et tidspunkt jeg ikke plejer at mærke ham, og så skubber jeg i rolige bevægelser til maven.. så kan jeg mærke "boblen" rykke lidt på sig og så plejer han at vågne så jeg mærker en reaktion på at blive forstyrret...

det gav ro her fredag da jeg ikke rigtig havde mærket ham.. så puffede jeg lidt til maven og så kom der sving i ham så jeg ikke var i tvivl :)

Jeg vil mene at min moderkage lå foran da jeg ventede vores datter. Men har ikke fået at vide denne her gang om hvordan den ligger.

Anmeld Citér

25. marts 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Mærkede først noget 19 uger henne sådan lidt.. Og mærkede først liv dagligt da jeg var omkring 23 uger henne. Har foranliggende moderkage. 

Jeg vil mene at min moderkage lå foran da jeg ventede vores datter. Men har ikke fået at vide denne her gang om hvordan den ligger.

Anmeld Citér

25. marts 2018

Camillos

Anonym skriver:

Okay... Jeg købte en angel sound da jeg blev ved at være bekymret fordi jeg ikke kunne mærke noget før sent... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.