3 graviditet med 3 pige. sværvægter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.557 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2018

diana88

Hej Alle.

Så nåede jeg uge 26+0 idag og er simpelthen så vildt nervøs for min vægt den siger allerede 12 kg JA HELE 12 kg. Med de andre to hed den 10kg i denne uge. Jeg ved det godt kan være lidt et tabu, og alle siger jamen du skal jo tage på under graviditeten, men men men de andre to gange endte jeg på 26kg, havde ok nemt ved at tabe det igen, men er godt klar over at det bliver sværere jo ældre man bliver. er nu 30 år gammel og ikke 25 længere så kan godt blive lidt nervøs ved tanken om 26 kg der skal smides igen er kun 160 høj

hvad havde i andre taget på i uge 26?? 

har lagt et billede ind fra første graviditet med en uges mellemrum. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2018

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

jeg tog 25 kg på med vores første men det var meget vand. har du vand i kroppen ? 

Anmeld Citér

24. marts 2018

diana88

Nej ikke rigtigt. Havde lige lidt i uge 25 men så begyndte jeg at drikke mere vand og vand med citron det føler jeg hjælper. Men syntes bare det er meget 12 kg allerede især når jeg kan læse de fleste har tage 5-7kg på��

Anmeld Citér

25. marts 2018

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

hm ja okay. prøv at spise ting der gør du bliver mere mæt fx bulgur. linser måske kan det hjælpe dig. også gå lidt ned i ost mælk. måske helt væk. noget du tænker Det kan jeg undvære i en lille periode 

Anmeld Citér

16. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
diana88 skriver:

Hej Alle.

Så nåede jeg uge 26+0 idag og er simpelthen så vildt nervøs for min vægt den siger allerede 12 kg JA HELE 12 kg. Med de andre to hed den 10kg i denne uge. Jeg ved det godt kan være lidt et tabu, og alle siger jamen du skal jo tage på under graviditeten, men men men de andre to gange endte jeg på 26kg, havde ok nemt ved at tabe det igen, men er godt klar over at det bliver sværere jo ældre man bliver. er nu 30 år gammel og ikke 25 længere så kan godt blive lidt nervøs ved tanken om 26 kg der skal smides igen er kun 160 høj

hvad havde i andre taget på i uge 26?? 

har lagt et billede ind fra første graviditet med en uges mellemrum. 

Jeg ved, at det er en meget gammel tråd, men jeg er 26+0 og har taget 8,6 kg på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.