Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.252 visninger
6 svar
1 synes godt om
24. marts 2018

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. 

Jeg ny her inde men har læst over alt og er kommet frem tid denne side hvor jeg tænker at spørge jer til råds. 

Jeg havde æggeløsning for 6 dage siden og vi har planlagt en lille en. Men siden min æggeløsning har jeg haft en vild stikken og niven i både højre og venstre side af underlivet. 

Jeg tog en test blot 3 dage efter min æggeløsning som sagde negativ. 

Kan jeg være gravid men måske bare testet for tidligt og hvordan ville jeg kunne tage en test hvis den skulle være posetiv? 

Og hvad kan det ellers være? 

Håber nogen kan svare mig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2018

Iby1210

Du skal teste 14 dage efter ægløsning.

Anmeld Citér

24. marts 2018

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Du skal teste 14 dage efter ægløsning.

Okay super, tak for svar, kan testen stadig være positiv om en uge når det 14 dage efter æggeløsning selvom den sagde negativ i onsdags? 

Anmeld Citér

24. marts 2018

Camillos

Anonym skriver:

Okay super, tak for svar, kan testen stadig være positiv om en uge når det 14 dage efter æggeløsning selvom den sagde negativ i onsdags? 

Ork ja.. Dit æg er jo knapt nok befrugtet endnu.... Du bør først teste når du er gået over tid med din menstruation ��

Anmeld Citér

24. marts 2018

Iby1210

Anonym skriver:

Forstår ikke helt dit spørgsmål men altså det er for tidligt at teste 3 dage efter ægløsning. Vent til din udebleven mens eller 14 dage efter positiv ægløsningstest. 

Anmeld Citér

25. marts 2018

Sarahs-mor

Anonym skriver:

Sagtens. Ægget har ikke sat sig fast før ca 7 dage efter ægløsning, så før da er det nærmest ikke muligt at teste positiv.

vent til du er tættere på den dag du skal have din menstruation.

jeg har prøvet at teste negativ dagen før mens, også testede positiv dagen efter mens.

Anmeld Citér

28. marts 2018

Anonym trådstarter

Jeg blev indlagt for et par dage siden da mine smerter i underlivet tog til, jeg er desværre ikke gravid men har der imod underlivet fyldt med muskel knuder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.