Hvordan var 4. Fødsel vs de andre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.623 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. marts 2018

LSS

Det siges jo at 3. Fødsel kan drille rigtig meget. Hvilket jeg også erfarede da jeg fødte mit 3. Barn. 

Men jeg er nysgerrig efter at høre hvordan jeres 4. Fødsel var ift de andre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2018

hekran

Mine veer startede vist ved 10-tiden, men de var meget stille og rolige. Det var først ved 16, at det begyndte at gøre lidt nas og ved 18-tiden fødte jeg en stor, dejlig dreng på 4500 gr og 56 cm. Han var ude efter to presseveer og jeg kan slet ikke huske, at jeg pressede meget. Han kom bare. Det var kun de sidste 30 min, at det var slemt. Alle skulle prøve en 4. fødsel �� Kroppen ved, hvad den skal.

Anmeld Citér

24. marts 2018

LSS

hekran skriver:

Mine veer startede vist ved 10-tiden, men de var meget stille og rolige. Det var først ved 16, at det begyndte at gøre lidt nas og ved 18-tiden fødte jeg en stor, dejlig dreng på 4500 gr og 56 cm. Han var ude efter to presseveer og jeg kan slet ikke huske, at jeg pressede meget. Han kom bare. Det var kun de sidste 30 min, at det var slemt. Alle skulle prøve en 4. fødsel �� Kroppen ved, hvad den skal.

Det lyder som en helt perfekt fødsel, jeg glæder mig til min om 3 måneder. Håber den forløber nogenlunde som din ��������

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.