Nedfalden skede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. marts 2018

Anonym trådstarter

Jeg har sådan en mystisk fornemmelse af at der er en tampon på vej ud af skeden, men det er der ikke. Jeg synes det mærker underligt deroppe, som om der er en bule der stikker ud, det er svært at forklare. Min lænd er også øm hver dag. Er der der nogen der har prøver dette? Tænker jeg skal en tur til lægen lige for at få tjekket op på det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har sådan en mystisk fornemmelse af at der er en tampon på vej ud af skeden, men det er der ikke. Jeg synes det mærker underligt deroppe, som om der er en bule der stikker ud, det er svært at forklare. Min lænd er også øm hver dag. Er der der nogen der har prøver dette? Tænker jeg skal en tur til lægen lige for at få tjekket op på det. 

Har du født? Hvor lang tid siden?

Anmeld Citér

23. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du født? Hvor lang tid siden?

Ja kejsersnit med tvillinger 2010 og alm fødslen med stort barn i 2016.

Anmeld Citér

23. marts 2018

Anonym

Jeg skal ikke kunne sige om det er det samme, men min skedevæg kollapsede ved fødslen af mit første barn. Hvis jeg kigger med et spejl er der ikke rigtig et hul, fordi væggen ligesom dækker hen over. Det kan ordnes ved en operation, men giver mig egentlig ikke rigtig nogen gener, så jeg regner ikke med at gøre noget. 

Anmeld Citér

24. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg skal ikke kunne sige om det er det samme, men min skedevæg kollapsede ved fødslen af mit første barn. Hvis jeg kigger med et spejl er der ikke rigtig et hul, fordi væggen ligesom dækker hen over. Det kan ordnes ved en operation, men giver mig egentlig ikke rigtig nogen gener, så jeg regner ikke med at gøre noget. 

Jamen det kan godt være det er det. Jeg synes bare det føles enormt underligt når jeg mærker deroppe. Du har ikke haft ondt i lænden også?

Anmeld Citér

24. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jamen det kan godt være det er det. Jeg synes bare det føles enormt underligt når jeg mærker deroppe. Du har ikke haft ondt i lænden også?

Nej, ihvertfald ike noget jeg forbinder med det andet. Altså det føles også lidt mærkeligt for mig hvis jeg fx forsøger at stikke en finger ind skal jeg ligesom skubbe mere på fordi væggen dækker for indgangen. Nu er min ældste 6 år, og har født en gang efter det (tror måske det blev værre endnu, men har ikke tænkt så meget på det), men det er ikke noget jeg mærker til ellers. Men uanset tænker jeg du lige skal en tur forbi lægen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.