Phistermedister

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

Karo

Da vi fik Marcus ville jeg virkelig gerne have en phistermedister til ham, men det blev aldrig rigtigt til noget. Nu hvor vi venter os en lille pige, bliver jeg simpelthen nød til at anskaffe mig en og jeg er blevet helt forelsket i den i lavendel. Samtidig overvejer jeg at købe en i blå til Marcus i julegave da jeg er siker på at han vil elske den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

malou

Karo skriver:

Da vi fik Marcus ville jeg virkelig gerne have en phistermedister til ham, men det blev aldrig rigtigt til noget. Nu hvor vi venter os en lille pige, bliver jeg simpelthen nød til at anskaffe mig en og jeg er blevet helt forelsket i den i lavendel. Samtidig overvejer jeg at købe en i blå til Marcus i julegave da jeg er siker på at han vil elske den.

smiler... undskyld... hvad er en phistermedister?? en pude eller??'

knus malou

Anmeld

14. oktober 2009

Lise

Den er fin - hvad kan den?  

Anmeld

14. oktober 2009

Karo

malou skriver:

smiler... undskyld... hvad er en phistermedister?? en pude eller??'

knus malou

Det er en form for sækkestol. Den er smadder god til at ligge dem på når de er små (og ikke kan trille ned) og når de er stører kan de ligge og putte på dem. Kuglerne skulle være godt for deres blodomløb og så er de farvet med økologisk farve så barnet ikke bliver udsat for alt muligt

Anmeld

14. oktober 2009

malou

Karo skriver:

Det er en form for sækkestol. Den er smadder god til at ligge dem på når de er små (og ikke kan trille ned) og når de er stører kan de ligge og putte på dem. Kuglerne skulle være godt for deres blodomløb og så er de farvet med økologisk farve så barnet ikke bliver udsat for alt muligt

smart 

Anmeld

14. oktober 2009

LauraLW

Karo skriver:

Aaaah... sådan en vil min baby også have! Den ser virkelig hyggelig ud

Anmeld

14. oktober 2009

Vingummien

Ej sådan en har jeg aldrig hørt om, sjovt navn På billedet ligner den faktisk bare en hård pude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.