Underlige pletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. marts 2018

mmerle

Hej derude

Har på et døgn fået nogle underlige, store brune pletter rundt omkring på kroppen. Især på den ene overarm. Det er hverken pga sol eller blå mærker. Hvis i søger på, "cafe au lait spots", kan i se hvordan det ca ser ud. Det er virkelig voldsom og er ekstremt bekymret.

Er der nogle af jer, der har prøvet noget lignende eller evt ved hvad det kan skyldes?

Mvh

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2018

Camillos

mmerle skriver:

Hej derude

Har på et døgn fået nogle underlige, store brune pletter rundt omkring på kroppen. Især på den ene overarm. Det er hverken pga sol eller blå mærker. Hvis i søger på, "cafe au lait spots", kan i se hvordan det ca ser ud. Det er virkelig voldsom og er ekstremt bekymret.

Er der nogle af jer, der har prøvet noget lignende eller evt ved hvad det kan skyldes?

Mvh

Ring til din læge imorgen... Kender ikke til det.. .Men det er jo en form for pigment forandringer ��

Anmeld Citér

22. marts 2018

Lomm

Profilbillede for Lomm

Jeg fik engang i tyverne pludselig nogle store modersmærker i ansigtet, gik til dermatolog som fortalte, at vi har masser af modersmærker der ligger latent under huden, og lige pludselig kan de så komme op til overfladen (kan ikke huske om hun gav en årsag). De kan også flytte sig sammen så 3 små bliver til 1 stort.

Efter at have været gravid har jeg nok 3 gange så mange modersmærker som før, så jeg tænker det hænger sammen med de hormonelle forandringer. Jeg kender ikke de der mærker du nævner, men det kunne måske være noget lignende. Men ja, ville da nok lige vende det med lægen for en sikkerheds skyld.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.