Lade baby ligge for sig selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. marts 2018

Anonym trådstarter

Jeg lægger sommetider min datter på 5 uger, hvis jeg kan fornemme hun er træt men ikke kan sove. Jeg svøber hende, giver hende sutten og synger sommetider for hende og hun ligger bare at kigger. Ingen brok eller lign, men hun kan snildt ligge i en halv time uden at sige et kny eller falde i søvn.. Er det okay? Er det sundt? Er det forkert? 

Vh en meget forvirret førstegangsmor 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2018

Miti's mama

Ja det kan du sagtens. Hvis hun ellers trives, spiser og sover som hun skal, så kan du sagtens ligge hende lidt selv. Min ældste havde heller ikke det store behov for at sidde hos mor hele tiden, hun kunne vågne midt om natten, snakke lidt med sig selv og falde i søvn igen, uden at kalde en eneste gang. Hun har også altid været meget selvstændig. Alle børn er forskellige, og hvis hun ikke ville ligge der alene, så skal hun nok råbe op 

Anmeld Citér

18. marts 2018

Mom of Two

Så længe hun ikke er ulykkelig er det da kun en fordel at hun kan lide at ligge selv.

Nu har jeg aldrig brugt at svøbe nogen af mine børn, da de hurtigt har fået det med varme og jeg gerne vil give dem mulighed for at sparke dynen af, men den yngste kunne ligge i timevis bare og pludre for sig selv og lege med sin sut, dyne spidsen eller hvad der nu var indenfor rækkevidde. Ikke at han fik lov at ligge alene i timevis, men han lå ofte mens jeg støvsugede, ordnede vasketøj eller andet praktisk. Det er så dejligt at man kan gå på toilettet uden barnet græder imens.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.