Hcg ved blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. marts 2018

HappyOne

Hej alle sammen. 

Jeg fik lagt fryseæg op den 6/3 og var til blodprøve i går som var positiv, den lå på 210. Sidst hvor det endte i en spontan abort lå den på 800. Hvad lå jeres på da i var 4+0 og kan man se på tallet om det var tvillinger? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2018

tivolistang

HappyOne skriver:

Hej alle sammen. 

Jeg fik lagt fryseæg op den 6/3 og var til blodprøve i går som var positiv, den lå på 210. Sidst hvor det endte i en spontan abort lå den på 800. Hvad lå jeres på da i var 4+0 og kan man se på tallet om det var tvillinger? 

HCG er forskelligt fra person til person - fra graviditet til graviditet. Du kan ikke sammenligne det med andre.
Jeg havde en veninde, hvis HCG var på 400 og mit eget var på 9000. Jeg venter ikke tvillinger.
Jeg ved godt det er et træls svar - men du må vente med tålmodighed og se om blodprøvet svaret fordobles ved næste test. Du skal vel have en ny bp, ik ?

Og tillykke med din graviditet

Anmeld Citér

17. marts 2018

Mortil2piger18

Mener mit lå på 200 og noget 4+2

man kan umiddelbart ikke se på hcg om der er tvillinger eller ej. Da nogle har et skyhøjt hcg mens andres ligger i den lave ende 

Anmeld Citér

17. marts 2018

HappyOne

tivolistang skriver:

HCG er forskelligt fra person til person - fra graviditet til graviditet. Du kan ikke sammenligne det med andre.
Jeg havde en veninde, hvis HCG var på 400 og mit eget var på 9000. Jeg venter ikke tvillinger.
Jeg ved godt det er et træls svar - men du må vente med tålmodighed og se om blodprøvet svaret fordobles ved næste test. Du skal vel have en ny bp, ik ?

Og tillykke med din graviditet

Nej skal ikke have flere blodprøver, men til tidlig scanning den 5/4  jeg må vente med tålmodighed. 

Synes bare jeg havde læst at man kunne se hvsi det var tvillinger, men det må være en skrøne

Anmeld Citér

21. marts 2018

tivolistang

HappyOne skriver:

Nej skal ikke have flere blodprøver, men til tidlig scanning den 5/4  jeg må vente med tålmodighed. 

Synes bare jeg havde læst at man kunne se hvsi det var tvillinger, men det må være en skrøne

det er en skrøne. Jeg spurgte selv lægen.
Jeg har ikke tvillinger og jeg har mega højt hcg. Men med den høje hcg, er jeg bare virkelig heldig at have den stykkeste kvalme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.