Hårfavning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. marts 2018

Anonym trådstarter

Jeg har blond leverpostej hår farve. Jeg er gravid i uge 34. Har ikke været til frisør siden december 2016 fordi jeg ikke har haft råd, osv. Så det er resulteret i, at mit hår næsten går til numsen og virkelig ikke er pænt. Det trænger til en kærlig hånd og det er alle enige i som jeg har talt med om det 

Jeg har der for bestilt en tid til farvning og klip om 1 uge. 

Skal have det farvet mørke brunt. En varm brun farve og så klippes en del. Det er så slasket nu. 

Ved godt det ikke er iorden at farve hår når man er gravid. Men hvor meget skade kan det tage og hvad kan der ske? 

Frisøren sagde i tlf at I hendes farver er der ikke almiak (tror jeg hun sagde?) I hendes farver. 

Jeg ved godt jeg kunne vente til efter fødsel. Men vi skal til så mange ting slut marts og start april og kan ikke holde ud at se sådan her ud mere nu.. og efter fødsel der vil jeg jo amme. Hvad så Der?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2018

Anonym trådstarter

14. marts 2018

Anonym

Kan du ikke bare nøjes med at blive klippet? så er du sikker 

Anmeld Citér

14. marts 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg tænker også at dit hår får helt nyt liv alene ved at blive klippet godt få alt det triste og slidte væk.

Du kan evt gå til en øko frisør (eller brug Google) og få fat i nogen lækre produkter som får dit naturlige hår til at blive sit bedste jeg. Der er så meget fokus på økologi, og hensyn til vores kroppe i det hele taget, at der er lavet masser at gode hår produkter uden skidt i idag

det ville jeg gøre spar hårfarven og brug pengene på produkter der gør dit hår blødt, glansfuldt og lækkert i stedet for

ps, så slipper du også for at stå om 4-6mdr og gruble over hvordan faaaaa'en du skal komme den grimme udgroning til livs når du ammer

Anmeld Citér

14. marts 2018

Anonym

Jeg syntes det er sejt du går i mod alle ting og tænker lidt på dig selv. 

Jeg har en veninde der ammer og som virkelig er øko mor og hun har da fundet noget hårfarvning som hun bruger. Det er lavet af naturlig ingredienser og holder derfor ikke så længe men pt har det holdt i 7 uger. 

Så snak med frisøren og hør om hun ikke har noget ligne eller kender noget. 

Jeg går med samme tanker da vi skal til 4 store begivenheder i min graviditet og hver gang jeg er gravid får jeg små totter af grå hår. De sidder forskelligt og forsvinder først efter fødsel og magter ikke det igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.