Ja jeg har prøvet at komme igennem til skat de sidste 3 dage, men når ikke engang ind i tlf køen! Så nu prøver jeg jer herinde da det ikke er en hastesag.
mit skattefradrag har de sidste par år lagt på omkring 6000,- sidste år faldte det så til 4300, ikke noget jeg tænkte yderligere over. Men sidste år fik jeg et skattesmæk da der blev nogle komplikationer omkring nogle penge jeg fik fra garanti fonden pga konkurs og at mit fradrag eller noget blev brug 2 gange åbenbart. Dette vidste jeg intet om, nå men jeg fik et smæk på -14.500
her til januar faldte mit fradrag så pludselig til 2700, her reagerede jeg da det pludselig kunne mærkes og damen ved skat sagde “jamen det er fordi du skal til at afbetale det du skylder hos skat” nå tænkte jeg. Begynder man først på det 8-9 måneder efter årsopgørelsen kom ud???
Nå jamen hvis det er sådan det var.
Men nu viser årsopgørelsen at jeg skal have 1300 kr tilbage i skat??
1. så mit spørgsmål er, hvad hulen er der sket. HAR jeg betalt af siden maj sidste år?
2. Bliver mit fradrag ved med at være så lavt nu? 2700 .- er virkelig lavt ift hvad det altid har været?
På forhånd tak! Jeg er virkelig dårlig til den her slags. Jeg har dog altid fået lidt penge tilbage i skat..
Anmeld
Citér