Gode pegebøger til 1-årig læsehest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. marts 2018

HeMakesMe

Min søn på næsten 11 mdr. er lidt af en læsehest og selvom vi tager på biblioteket for at låne nye bøger en gang om ugen, synes jeg godt nok, det er svært at finde nogle ordentlige bøger til ham.

Han er glad for tegningerne i Plet-bøgerne og interaktive bøger med f.eks. flapper og huller.
Han gider ikke bøger med grimme tegninger, de skal ikke være for abstrakte som f.eks. Mille og Mulle, de skal  ligne noget, men stadig være "børnevenlige", som f.eks. Plet. Han kan også godt lide fotobøger. 

Hvilke bøger er et hit hjemme hos jer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik 19-09-11, Magnus 11-07-18

Vi var heldige at nå at finde næsten alle i serien med hvem gemmer sig fra Netto af...

Vi har 5 ud af 6...

Ved at der også findes lignende serier med dyr man skal finde og kan læse lidt om dem på hver side...

Ved desværre ikke lige navnet på sådanne serier...

Anmeld Citér

6. juli 2018

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

hej 

sikke en god spørgsmål min datter elskede bøger også fra hun var ca. 9 mdr. til nu 3 år håber det bliver ved vi lånt meget på bibl, vi gøre en tur ud af det hver 14 dag. lånt ca. 10 bøger. der hvor vi boet var der virklige mange gode til de små og de havde del dem op sådan let til os forælder så vi ikke skal kigge efter dem. 

bøgerne fra forfætter 

han er god til at bruge farver. enkel med tyk på og historier som vi kender (han er franskmand)

han har lavet en del både til stor og små . han er ny og en omtalt forfætter. han har lavet en del rim og ramser (aldr 5 og op ) gælder mig til vores datter forstår dem mere for de er bare sjove. 

noget med en frø igen enkel og nem og søde historier 

håber det hjælper dig lidt. vores datter er nu 3 år men sidst år var lilly et hit og willy. nu læser hc andersen bog jubilæumsbog 200 år Eventyrbogen:  Brnenes store eventyrbog indeholder 8 af vores mest kendte og elskede eventyr om blandt andet kloge dyr, dumme trolde, handlekraftige drenge og modige piger. 

pippi langstrømpe bøger 

vi fik også en del bøger til dåb og føzdag. 

vi låner ca. 10 bøger hver 14 dag nu (3 år) hun kan efter en uge igen fortælle ca. 4 bøger hehe. så gemmer 5 og tager kun 5 frem og det er hyggen ved at samlæsning. vi prøver at læse med samtalelæsning. bare ikke når det er de gammel bøger (H.c. andserens) længe eventyr hehe 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.