Det er lidt svært at forklarer det her, men prøver alligevel. Jeg blev skilt for 1,5 år siden (mit valg) og har i december 2017 startet processen med fertilitetsbehandling med donor, da jeg brændende ønsker mig et barn mere. Jeg har en dreng på 5 år..... Men det sidste stykke tid har jeg fået kolde fødder. Jeg vil stadig meget gerne ha et barn mere, men jeg er blevet usikker på om jeg er klar nu alligevel. Jeg har ikke været sammen med en mand siden min x mand, og jeg kan godt mærke det kribler i kroppen efter mandlig opmærksomhed, men bliver jeg gravid, så er det sku svært at gå ud og møde en 
Egentlig leder jeg nok ikke efter et forhold, men mangler sex og intimitet sindssygt meget, og som det er nu har jeg hver 2. weekend for mig selv, og det kommer jeg til at mangle hvis jeg får et barn mere alene. Jeg skal også gå og være gravid i lang tid og ja jeg er så forvirret. Da jeg gik i gang med behandling var jeg 100% sikker men nu er jeg så forvirret.
Ved ikke hvad jeg vil med dette opslag, men måske bare få mine tanker ud, og måske nogen har noget erfaring de vil dele ud af...
Anmeld
Citér