jubii, endelig kommunikere tif

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. april 2008

Loggidut

jeg mener, her til morgen kiggede hun på mig, og rakte mig et stykke legetøj, efterfulgt af et højlydt spørgende huuuu....lol...jeg har sådan glædet mig til det ikke bare var mig mig mig hele tiden, og endelig kan hun se ud over næsen på sig selv.
jeg er sgu bare så glad!

desuden tror jeg der er en tand på vej, men er langt fra sikker...jeg mener at kunne skimte en lille streg i gummen på hende den anden dag, men siden har munden været snerpet helt sammen, hun spidser læberne og trykker tungen fremad, så der er helt lukket....ingen kan se noget som helst derinde.
håber snart hun åbner gabet igen, så jeg kan få lov at kigge bare lidt!

det middel til at smørre gummerne med, hvad hed det?

well, ud over det, kan jeg kun raportere om hosten og snotten ...ellers er alt vel ved det gamle!

men morn med jer !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2008

bette

hehe hvor fedt:D
ja her skal jeg også smage sutten og diverse legetøj.. ej vel.. som ofte er fyldt med savl.. hehe

det du snakker om hedder multi oral.. kan købes på apoteket:)

Anmeld

11. april 2008

ivfmarie

godmorgen!
Ja, det er bare så skønt når de små begynder at se muligeheder i verden omkring dem. I går legede Malte og jeg "gitar-leg" i lang tid: Malte gir mig legetøj, og jeg tar det, så gir jeg Malte legetøj og han tar det. Og han sagde små gnækkende frydelyde hver vi legetøjet byttede hånd.
Og tænder - jamen tillykke! Så kom "rosinerne" i pølseenden, Malte har nemlig også akkurat lige fåt to små streger i undermunden.
Jeg tror ikke salven hjælper når først bisserne er kommet ud - er det ikke lige inden at tænderne kommer igennem at det er væst? Men så har du selvfølgelig salven til de næste bisser - for der kommer vel flere :D

Marie - der faktisk har sovet forbløffende godt med benet op i luften og hovedet i en brækspand +o(

Anmeld

11. april 2008

Loggidut

jammen....nu når man kan se den der grå streg i gummen...så er den da ikke kommet igennem...eller?

hmmm, for så kan jeg lige så godt spare de penge...lol...dog er jeg meget i tvivl om hvor vidt jeg har set forkert...for jeg kan slet ikke komme ind i munden på hende lige nu!

Anmeld

11. april 2008

ivfmarie

har du prøvet med teske-trikket?
Jeg har ikke brugt salve, var ikke klar over at tænderne var på vej igennem - han har ikke været "tand-syg", så jeg tror ikke at jeg vil bruge det til de næste bisser.
Hvis ikke hun virker øm i munden, så kan du vel godt spare de penge?

Marie

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

det vi brugte hedder
vi brugte det når tænderne har været på vej igennem huden. når dr har været den lille steg, men også lidt tid efter da tanden brød igennem.
men lad vær med at køb noget hvis hun ikke er pylder. jeg havde ellers bestemt at der ikke var nogen grund til at smid det i hovedet på ham, men det gjorde ondt kunne man se.
så vent og se tiden an søde.
vi mærkede kun noget til alexander fik tænder ved 2 af dem. ellers poppede resten bare frem uden smerte.

og tillykke med kommunikationen ;o)

Anmeld

11. april 2008

Loggidut

kalija for satan da.....hvad hed det? lol...

jammen hun er jo snottet, og hoster, og har det egentlig generelt træls....men smiler ellers, men jeg tænkte jo på at løfte byrden lidt af hendes skuldre...ved at lindre gummerne...for sove vil hun da helst slet ikke...øv

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

ok så ville jeg nu også prøve det. det hedder afta-med
i gel form.
på apoteket med dig. ingen recept

(glemte sgu at skrive det før fordi jeg lige ville finde ud af hvad det hed hahaha)

Anmeld

11. april 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

ok så ville jeg nu også prøve det. det hedder afta-med
i gel form.
på apoteket med dig. ingen recept

(glemte sgu at skrive det før fordi jeg lige ville finde ud af hvad det hed hahaha)

lol...du er sgu ved at være gammel....tak for det!

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

haha nej jeg er ikke over 30 og kan huske en meget meget mærkelig musikvideo/reklame.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.