Veninder/bekendte søges i Kolding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.499 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. marts 2018

nimo_6000

Hej derude 

Sammen med min kæreste og vores søn på 3 flyttede jeg sidste år til Seest ved Kolding, og savner i den forbindelse noget netværk her i området, nogle veninder/bekendte.

Jeg er desuden gravid i uge 24 og går på barsel til maj.

Derfor vil jeg høre, om der er nogle herinde som bor i/omkring Kolding, som kunne have lyst til at mødes til fx en kop kaffe/tee, tage i biffen, på cafe sammen, eller en tur i legeparken med de små..

Måske endda danne en pre-mødregruppe

Ellers kan jeg også godt lide at snakke, bage, gå ture, løbe når jeg ikke er gravid , træne ect..

Håber på at høre fra nogle, som synes at det kunne være hyggeligt at mødes 

Venlig hilsen Ninette

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2018

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg bor i Kolding med min mand og vores søn på lige knap 2 år. Jeg er i øjeblikket gravid i uge 33+ med lillebror. Nu nærmer termin sig jo, men jeg er altid frisk på at lære nye mennesker at kende.

Anmeld Citér

10. marts 2018

Theshine

Hej 

Jeg går pt på barsel med min 9 måneder gamle søn. 

Bor med min mand lidt uden for Kolding, ca 10km.

Jeg er også tilflytter, dog for nogle år siden efterhånden Men har heller ikke den store omgangskreds. 

Jeg kunne også godt være interesseret i, at mødes  

Anmeld Citér

15. marts 2018

nimo_6000

Hej piger

tak for jeres beskeder.. det kunne være super hyggeligt at mødes - måske til en snak og kage(jeg bager gerne) eller en gåtur..

jeg forventer at have fri en dag i næste uge.. ellers har jeg pt heller ikke de store planer næste uge/weekend.. hvordan ser det ud hos jer?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.