Tatovering til ære for dit barn/børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.887 visninger
9 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2018

Anonym trådstarter

Som overskriften siger, har du nogen tatovering til ære for dit barn eller børn, og vil du dele dem? 

Navne, datoer, tegninger eller andet. Hvad har du valgt? Mulighederne er uendelige og jeg er meget nysgerrig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2018

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jeg har ikke men min mand har. han har et håndaftryk som vi selv lavede af vores drenge da de var 6 dage tatoveret - en på hver underarm og så deres fødselsdato i romertal. på ydersiden af den ene skinneben står vores store drengs navn med kine3sertegn og snart skal den yngstes på det andet med - dog med en anden skrift

Anmeld Citér

9. marts 2018

lineog4

Jeg har en tatovering der repræsenterer Lia, min ene datter som jeg desværre ikke fik lov at beholde i armene særlig længe. 

Nok kun mig der kan se det, men de tre blomster skriver hendes navn og danner samtidig et hjerte fordi hun trods døden er en del af den store kærlighed jeg føler for mine børn. Da den blev lavede havde jeg tre børn (har nu fire) og de tre blomster og de tre prikker symboliserer også de tre børn.

Min første ide var at blomsterne skulle være Klematis fordi de som blomster har været et symbol siden Lia døde, de udgår fra samme rod (min og min mands kærlighed) og kan ikke klare sig helt alene, de skal støtte hinanden for at vokse frem og op og blive nogle af de smukkeste blomster. Men det blev så andre blomster men ideen er er den samme.

Der er en sommerfugl fordi Lia for mig er symboliseret med en sommerfugl - den dag hun blev begravet i november og vi Kolind i bilen for at følge efter kisten til kirkegården, der var der en sommerfugl i bilen.

Mine andre børn har jeg ikke en tatovering der symboliserer, har overvejet det mange gange, men nu synes jeg tiden er gået og ja Lia er også den mest unikke i min børneflok så mon ikke det i sig selv og så er et symbol at det kun er hende jeg har en tatovering for - man skal jo ikke udfordre skæbnen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. marts 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Som overskriften siger, har du nogen tatovering til ære for dit barn eller børn, og vil du dele dem? 

Navne, datoer, tegninger eller andet. Hvad har du valgt? Mulighederne er uendelige og jeg er meget nysgerrig 

Jeg har 3 forholdvis store stjerne på min højre læg, hvor mine børns fødsels data står, og 2 mindre stjerner hvor der står min mands forbogstav og mit forbogstav. Alle stjernerne er forbundet med streger. 

Anmeld Citér

9. marts 2018

MetteT

Jeg har tallet 18 stående på min højre underarm.. Min datter er født den 18. December og min søn er født den 18. Marts.. Så det er for dem begge to.. :)

Anmeld Citér

11. marts 2018

MrsB

Jeg har ungernes fornavne skrevet med skråskrift på håndledet, venstre arm. jeg er enormt glad for min tatovering.. Jeg mangler så navnet på vores sidste, men det skal jeg nok nå. 

Anmeld Citér

11. marts 2018

Bissen

Jeg har ikke fået den endnu, men tænker at ville have tatoveret “A” og “W” på min underarm - Lige før albuen på indersiden. Intet fancy - bare de to bogstaver. 

Anmeld Citér

12. marts 2018

Anonym

Jeg har den her

Anmeld Citér

12. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har den her

Hold da op en flot og imponerende tatovering  den må du være stolt af 

Anmeld Citér

13. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hold da op en flot og imponerende tatovering  den må du være stolt af 

Mange tak . Ja, den er jeg rigtig glad for ❤

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.