Kat med diabetes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2018

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Har i dag fået at vide, at min gamle kat har sukkersyge. Jeg er selvfølgelig ret trist over det. Men samtidig giver det også svar på hvad der er galt med hende og hvad der skal til for hun kan få det bedre igen.

Er der nogle herinde der har erfaringer med at have en diabetiker kat, eller dyr? Hvor meget af hverdagen skal tilpasses, og er det meget dyrt? Måske har I nogle gode råd og erfaringer ellers?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2018

Anonym

Min sidste kat fik diabetes  og jeg valgte at få den aflivet 

Anmeld Citér

8. marts 2018

Anonym

Cherraly skriver:

Har i dag fået at vide, at min gamle kat har sukkersyge. Jeg er selvfølgelig ret trist over det. Men samtidig giver det også svar på hvad der er galt med hende og hvad der skal til for hun kan få det bedre igen.

Er der nogle herinde der har erfaringer med at have en diabetiker kat, eller dyr? Hvor meget af hverdagen skal tilpasses, og er det meget dyrt? Måske har I nogle gode råd og erfaringer ellers?

Få den dog aflivet. Det er synd for katten, og der kommer lynhurtigt følgesygdomme.

Anmeld Citér

8. marts 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det ka heldigvis behandles relativt nemt, men det koster jo desværre ik gratis.

Håber den hurtig er frisk igen. Vh Stine 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. marts 2018

Cherraly

StineW79 skriver:

Det ka heldigvis behandles relativt nemt, men det koster jo desværre ik gratis.

Håber den hurtig er frisk igen. Vh Stine 

Tak for svar. Ja, kunne også forstå på dyrlægen at det er dyrt, især i starten, og kræver en stor del struktur og dedikation fra vores side. Det er vi også indstillet på. De skal ringe igen i morgen, så vi kan starte processen. Jeg kan bare ikke lade være med at have 1000 tanker og frygt i hovedet i dag. Håber vi kan forbedre hendes helbred hurtigst muligt. Hun er jo ellers glad og frisk kat.. tak for linket også.

Anmeld Citér

9. marts 2018

StineW79

Cherraly skriver:

Tak for svar. Ja, kunne også forstå på dyrlægen at det er dyrt, især i starten, og kræver en stor del struktur og dedikation fra vores side. Det er vi også indstillet på. De skal ringe igen i morgen, så vi kan starte processen. Jeg kan bare ikke lade være med at have 1000 tanker og frygt i hovedet i dag. Håber vi kan forbedre hendes helbred hurtigst muligt. Hun er jo ellers glad og frisk kat.. tak for linket også.

Ja det er lidt vildt, så meget vi vil "ofre" på vores elskede kæledyr. 

Men de er bare alt bøvlet og pengene værd, hvis det virker. Vh Stine 

Anmeld Citér

9. marts 2018

Cherraly

StineW79 skriver:

Ja det er lidt vildt, så meget vi vil "ofre" på vores elskede kæledyr. 

Men de er bare alt bøvlet og pengene værd, hvis det virker. Vh Stine 

Tak for dine positive svar, det var altså rart. Tilbragte flere timer på dyrehospitalet i dag, blev noget klogere og roligere. Der er grund til at håbe på det kan reguleres ordentlig og hun kan have flere gode år. Og endda at hendes eget system i bedste fald kan overtage, og komme i balance, så hun på sigt kan slippe for medicinen. Vi vil i hvert fald forsøge, og glæder os til at starte i morgen og se forbedringer snart 

Anmeld Citér

10. marts 2018

StineW79

Cherraly skriver:

Tak for dine positive svar, det var altså rart. Tilbragte flere timer på dyrehospitalet i dag, blev noget klogere og roligere. Der er grund til at håbe på det kan reguleres ordentlig og hun kan have flere gode år. Og endda at hendes eget system i bedste fald kan overtage, og komme i balance, så hun på sigt kan slippe for medicinen. Vi vil i hvert fald forsøge, og glæder os til at starte i morgen og se forbedringer snart 

Katte er altså også bare de sejeste!

Og dejligt at i har fået en masse nyttig info, for det betyder bare alt! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.