Gravid trods mens på p-piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
1 svar
3 synes godt om
8. marts

Anonym trådstarter

Hej alle baby debattører 

jeg har et spørgmål som mange af jer nok vil svare “test dog” til. Jeg ligger dog syg og har ikke lyst til at hoppe uden for en dør lige nu.

jeg er på p-piller og sidst jeg var sexuelt aktiv var d. 8. Dec 17. Jeg husker ikke at have misset nogle i den periode men det er jo også længe siden.

jeg plejer at have store problemer med min appetit men har her den sidste halvanden måned nærmest været bundløs. Jeg har taget 1kg på som jo ikke er voldsomt.

jeg har enormt ondt i min lænd pt. Og nederste del af maven kommer der jag. Jeg er begyndt at ikke kunne være i mit tøj trods vægten siger kun +1kg. Så er det som om det hele er landet på min mave. Er der nogen der har prøvet at være længere henne på p-piller uden at vide det og stadig få sin “mens”? Den svinger dog i styrke og i sidste omgang kom den først dagen inden jeg igen skulle begynde pillerne selvom den plejer at komme max 2 dage efter p-pille stop

jeg ved i ikke er guruer.. men håbede at høre for nogen der evt har prøvet det samme og ikke været gravide eller omvendt.. hvis jeg regner på det skulle jeg være omkring 14+? Uger henne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

8. marts

pb2017

Profilbillede for pb2017

Altså chancen/risikoen er der, men den er ikke stor. Men med de symptomer du beskriver og billederne af din mave (som godt kun ligne en nygravid oppustet mave, men sådan kan min også se ud ), så synes jeg helt klar du bør snuppe en test så snart du føler dig frisk til en tur ud af døren 

for at udfaldet bliver som du håber! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+