Eksperthjælp: Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.288 visninger
0 svar
0 synes godt om
8. marts

Gitte Sander

Hej. Har 1 spørgsmål. Jeg havde min sidste mens den 14 jan 2018 og nu er vi den 8 marts og ingen mens er gået nu 54. Har problemer med at sove og tisser og har kvalme. Har ondt i mine brystevorter og ja bare træt. Plejer at går ca47/50 dage mellem og nogle gange plet blød nogle dage før min mens men denne gang ingen pletblød og igen mens endnu. Har lige et en test her kl 11:00 idag den 8 og det var negativ hvor længe skal jeg vente har ikke været på p-piller i mange år pga jeg ikke kan tåle det... vi bruger ikke beskyttelse eller noget. Så ville hører om det var muligt jeg er gravid selvom det er negativ og hvornår jeg skal prøve igen.. mvh Riepige1

Gittes svar

Hej Rie,

Du må hellere tale med din læge om det, det er sådan noget læger kan svare på, og med de forandringer du beskriver, er der under alle omstændigheder god grund til et check og en graviditetsundersøgelse hos lægen.

Vh.

Gitte

Gitte modtager enkeltpersoner og par i terapi, ligesom hun afholder mindfulnessgrupper, udviklingsgrupper, samt weekend workshops for par. Hun er forfatter til bogen "Grib kærligheden"

Se Gittes hjemmesider: www.gittesander.dk og www.gribkærligheden.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+