Hej Alle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

203 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts

Anonym trådstarter

Hej Alle. 

Jeg er ny på siden, jeg har allerede en søn på 10 år, Mig og min nye kæreste ønsker stærkt at blive gravide!! 

Jeg vejer desværre lidt for meget og træner har ændret min kost, men taber mig desværre ikke. 

Vi har været sammen 5-1/2 år uden der er sket noget. 

Vi har været til gynækolog og fået fortalt jeg skal i hvertfald ned på unger 82 kg, men kan ikke tabe mig.

kæresten har også nedsat funktion så vi er bange for det aldrig kommer til at lykkes..

tænker der er andre overvægtige piger herinde som har prøvet noget ligene eller kender til metoder hvor man evt kan tage sig eller blive gravide alligevel.?? 

Mange kram herfra

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

8. marts

Camillos

Profilbillede for Camillos
Mor til Emma fra okt 2012 og kommende mor til baby 03/6-2018
Anonym skriver:

Hej Alle. 

Jeg er ny på siden, jeg har allerede en søn på 10 år, Mig og min nye kæreste ønsker stærkt at blive gravide!! 

Jeg vejer desværre lidt for meget og træner har ændret min kost, men taber mig desværre ikke. 

Vi har været sammen 5-1/2 år uden der er sket noget. 

Vi har været til gynækolog og fået fortalt jeg skal i hvertfald ned på unger 82 kg, men kan ikke tabe mig.

kæresten har også nedsat funktion så vi er bange for det aldrig kommer til at lykkes..

tænker der er andre overvægtige piger herinde som har prøvet noget ligene eller kender til metoder hvor man evt kan tage sig eller blive gravide alligevel.?? 

Mange kram herfra

Jeg har prøvet det.. Men jeg har også pcos og et vægttab hjalp mig.. Jeg fik medicin der hjalp på min appetit grundet pco... Jeg tabte mig 18 kg og blev gravid.. Men det var også med 1 times rask gåtur dagligt +10.000 skridt dagligt på arbejdet og kost omlægning.. Spørg evt din læge om en diætist så du er sikker på du får det rigtige antal kalorier ��

Anmeld Citér

8. marts

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg har prøvet det.. Men jeg har også pcos og et vægttab hjalp mig.. Jeg fik medicin der hjalp på min appetit grundet pco... Jeg tabte mig 18 kg og blev gravid.. Men det var også med 1 times rask gåtur dagligt +10.000 skridt dagligt på arbejdet og kost omlægning.. Spørg evt din læge om en diætist så du er sikker på du får det rigtige antal kalorier ��

Mange tak vil jeg prøve. 

Anmeld Citér

8. marts

Camillos

Profilbillede for Camillos
Mor til Emma fra okt 2012 og kommende mor til baby 03/6-2018
Anonym skriver:

Mange tak vil jeg prøve. 

Det er et sted at starte .. For er man ikke vant til kalorier og mad får man nemt alt for meget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.