Ingen gravid-mave. Æv! Høje piger?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. marts

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 30 og har seriøst ingen gravid-mave - jeg ser bare ekstra tyk ud! Maven er delt i to og buler ærlig talt mest ud øverst. 

Jeg er godt 190cm høj og vejer for meget i forvejen. Men havde godt nok forventet at jeg ville kunne gå og nyde en rund gravid mave på det her tidspunkt jeg er flov over min mave, og har ikke lyst til at fortælle folk hvor langt henne jeg er. 

Er her andre høje/overvægtige piger der kan fortælle deres erfaring? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

7. marts

Anonym

Er selv gravid dog kun i uge 24. Men hvordan føles din mave? Er den sådan hård, eller kan du trykke meget hårdt på den og er den blød?

Anmeld Citér

7. marts

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er selv gravid dog kun i uge 24. Men hvordan føles din mave? Er den sådan hård, eller kan du trykke meget hårdt på den og er den blød?

Altså jeg kan tydeligt mærke hvor livmoderen er... og når jeg står op er det øverste af maven også hårdt. Men ellers er det bare blødt blødt 

Anmeld Citér

7. marts

Anonym

Jeg er 165 høj og 83 kg, Jeg var ret kvabset inden jeg blev gravid,  så troet ikke at jeg ville få en mave.  da jeg var høj gravid vejet jeg omkring 96 kg! Jeg havde en kæmpe stor rund mave. Som i kæmpe stor og rund! 

Må vi se et billede af din mave? 

Anmeld Citér

10. marts

Pernillus83

Jeg er 181 høj og overvægtig. 

Jeg fik heller aldrig den store fine mave som andre.  Da jeg kom på fødegangen med veer sagde en jordemoder at skanninger var længere nede af gangen (de troede jeg skulle til MR-scanning). 

Jeg vendte det positivt og nød ikke at være besværet i slutningen.  Jeg kunne træne,  cykle og generelt havde jeg det nemt. 

Så min opfordring er at nyde det. 

Anmeld Citér

11. marts

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Er det ikke “bare” sådan, at hvis man er høj, så vokser maven opad, og er man lav, så vokser den udad

Min svigerinde er høj og fik en fin bule hen mod slutningen. Hun er dog også meget slank.. Kan selvfølgelig sagtens forstå dig! Man glæder sig sådan til maven bliver rigtig gravid at se på.. måske kommer det i de sidste uger?

Anmeld Citér

11. marts

Anonym

Da jeg var gravid kunne man ikke se maven før 6 måned!!! Fordi jeg har en lang overkrop-altså fra hofterne til skulderne er det ekstra lang så sagde min læge at babyen havde ekstra plads under ribbene så det helt normalt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.