Juhu - NF-scanning booket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. oktober 2009

Nymor

I dag har jeg fået oprettet min vandrejournal hos lægen, valgt hospital OG booket tid til NF-scanning. Det bliver så fredag d. 13. november ...uuuuh...! Men vi er sikre på, at vores lille Reje er sund og rask, så vi tør godt lægge scanningen på sådan en "uheldig" dag.

Kender nogen af jer til, hvor lidt tallet minimum skal være for at risikoen er til at overkomme, og er der andre af jer der har overvejet konsekvenserne af en NF-scanning, hvis tallet er for lavt?

Knus  ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Nymor

Hmmmm.... I er meget stille omkring dette emne??? Anyone???

Anmeld

15. oktober 2009

Tulle28

Det er alarmerende, hvis tallet er 1:300 og derunder. Vores var 1:12.000 så der var ingen panik, men havde der været risiko for Downs eller andet ville vi have valgt en abort.

Knus Tulle

Anmeld

15. oktober 2009

Nymor

Kære Tulle

Tak for svaret. Jeg venter i spænding og nervøsitet på NF-scanningen, for vores valg er også en abort hvis tallet er alarmerende. Men én ting er på forhånd at beslutte det, noget andet er at føre det ud i livet, hvis det så kommer til stykket.

Dog har jeg sådan en god fornemmelse indeni - jeg tror, at vores lille Reje er tip-top  ;o)

Knus  ;o)

Anmeld

15. oktober 2009

Mira0911

Ih hvor dejligt... Held og lykke med NF.. Så skønt at se sin lille spir i maven... :O)

Anmeld

15. oktober 2009

Tulle28

Selvfølgelig er alt heeelt OK

Held og lykke med graviditeten og lad os vide udfaldet af NF ikke?!

Anmeld

15. oktober 2009

Kaufie

Jeg vil vælge en moderkage biopsi hvis de anbefaler det - først derefter vil vi tage stilling til evt abort. Men det kommer forhåbentlig heller ikke dertil denne gang.

Og held og lykke med scanningen.

Anmeld

15. oktober 2009

Nymor

Hey piger

Tak for tilbagemeldingerne! SELVFØÆGELIG er alt ok med Rejen ...men man er alligevel nervøs, ikk´? Sjovt, som noget der gør en så lykkelig samtidig gør en så ufatteligt bekymret!

Kryds fingre og jeg skal nok give jer et praj, når NF-scanningen er vel overstået -det bliver fredag d. 13/11 ...ret vovet, hva'!

Knus  ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.