Anonym skriver:
Hvor længe har du taget sertralin?.. Der går noget tid før det virker.. Og det kan jo som sådan godt virke, selvom du har det skidt... Det ligger jo en dæmper på hele følelses registreret. Når du siger du ikke kan undvære medicinen må den jo hjælpe dig på en måde... Jeg har prøvet sertralin og jeg oplevede en dæmper på vredes udbrud og kunne til tider grine hvilket var dejligt i en ellers svær tid.. Men medicinen ligger jo sådan set en lille dæmper på men man har jo fortsat en masse at arbejde med..
Jeg har gjort brug af Sertralin siden 2015. Havde fin effekt det første år til halvandet, men efter en graviditet og fødsel, føler jeg slet ikke rigtig effekt.
Jeg er begyndt at græde meget igen, ikke dagligt som før dosisstart, men det sker oftere og oftere. Jeg har lettere suicudiale tanker fra tid til anden, og jeg føler mig aldrig, som i aldrig rigtig glad. Kan have en facade på, som jeg har dagligt. Men jeg føler, at jeg kvæles langsomt og bare venter på hele min verden brænder sammen.
Jeg har måtte stoppe min individuelle terapi og udgå af geuppeterapieb, fordi jeg ikke kunne samle mig om det, og det gjorde mere ondt end godt for mig i dagene før/efter selve “terapi-dagen”.
Anmeld
Citér