Juicekur??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.501 visninger
9 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. marts 2018

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg har længe haft lyst til at prøve juice kur, men synes bare de er så DYRE!! Årgh

Nå men så kom jeg til at tænke på at jeg har en juice maskine selv, og tænkte at så må jeg da kunne lave dem der i, helt fra bunden.

nogen som har prøvet juice kur før? Tabte i jer? Og lavede i dem selv??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2018

Anonym trådstarter

4. marts 2018

Anonym

Der er ikke nogen slankekur som dur i længden. Hvis du vil tabe dig er det en grundlæggende kostændring der skal til og så igang med noget motion og styrketræning. Tag et svært skridt af gangen og drop juicen. Juice er alt for let fordøjeligt og du vil føle dig sulten selvom du har indtaget de nødvendige kalorier. Søg motivationsvideoer på youtube med folk som har tabt sig og holdt vægttabet. Held og lykke til!

Anmeld Citér

4. marts 2018

HeMakesMe

Juicekure er desværre også enormt dyre, selvom du juicer selv!

Når man juicer skal det være økologisk ellers får du simpelthen for mange giftrester med, da man altid smider frugten i med skræl og det hele... og at juice med økologisk frugt og grønt, det løber virkelig op.

Jeg har aldrig juicet for at tabe mig, men jeg har prøvet det, fordi jeg ville være sundere. Har dog aldrig prøvet en decideret kur, kun brugt juicen som supplement til en sund kost.

Slankekure er ikke holdbare, da det eneste, der giver mening, er en permanent livsstilsændring!
Der er større risiko for at "falde i", hvis man lægger ud med for mange ambitioner. Undersøgelser viser, at det giver mest mening, når man ændrer sit liv gradvist - så i princippet ville det være bedst bare at juice lidt i løbet af dagen. Måske til morgen? Man kan også få nogle dunke, så man kan tage juice med på job - det er skønt! Så falder man ikke i og spiser slik og kage.

Man får også sådan en fantastisk energi af at juice... men jeg synes også, at man er sulten meget af tiden. Heldigvis kan man jo også spise grønt ved siden af - det er ikke forbudt. Man laver jo selv sine regler.

En sidste ting man skal være opmærksom på, når man juicer, er at man ikke skal bruge alt for meget frugt og kulhydratrige grøntsager - det er jo også fyldt med sukker. Prop en masse kål i og spar lidt på rødbeder, gulerødder og frugt.

Min mor har været på flere juicekure, hun tabte sig og havde det så godt imens - men desværre så stopper kuren jo en dag og så er det tilbage i den gamle gænge... især fordi juicekuren så har lænset ens pengepung, så man kun har råd til junk resten af måneden!

Jeg elsker selv at juice, men ærgrer mig over, hvor enormt dyrt det er...

Anmeld Citér

5. marts 2018

Stivdie

Hvis du gerne vil tabe dig, så Google evt. den livsstilsomlægning, der kaldes Sense. Der er nogle gode, letforståelige videoer samt 'plakater' til guides.

Det er simpelt, behøver ikke at være dyrt, og så er det noget man kan holde til i længden, fordi intet i princippet er forbudt. Det er blot, alt med måde 

Anmeld Citér

5. marts 2018

sportsbaby

Det er altså noget værre vrøvl at det er dyrt at leve sundt!!! Det er da 100 gange dyrere at leve af junk... 

du kan godt juice, og det kan være et fint kickstart til en sund livsstil og et varigt vægttab... 

Men ja, man kan godt føle sig sulten, for du mister nogle af fibrene da pulpen bliver siet fra, men man dør ikke af at være sulten! Måske energien er lidt mindre, det er naturligt, så man skal ikke planlægge det i en eksamensperioden , eller op til et Marathon... og husk at suppler med noget olie �� god fornøjelse ��

Anmeld Citér

5. marts 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har prøvet det, og det var ret dyrt... men det smagte til gengæld mega godt! Jeg var dog mega sulten. Tror jeg manglede den der følelse af at tygge noget.

Anmeld Citér

5. marts 2018

Abracadabra

Der er ingen grund til at tro, at juice slanker. Det er flydende kalorier uden frugtens/grøntsagernes fibre. Du skulle hellere spise frugten/grøntsagerne og drikke vand til.

Anmeld Citér

6. marts 2018

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg har selv overvejet det en del efter at have set sick fat and nearly dead 1 og 2 på netflix. Bare som en kickstart. 

Det der har holdt mig tilbage er økonomien. Det er mega dyrt. Så jeg har i stedet for starter jeg med at lave en juice om morgen. 

Så spiser jeg vegansk til middag. (Som regel en kartoffelmad med vegansk mayonnaise jeg selv laver og løgstykker på) og aftensmad er 3 ud af 5 gange vegansk eller vegetarisk. 

Jeg har indtil videre tabt 5 kg. og har været i gang med det 3 uger. 

(103kg til 98kg) 

Det går ikke så hurtigt men jeg har kunne tage et lille skridt ad gangen. Jeg drikker stadig en del cola og jeg har stadig en del snack laster men jeg synes ikke projekt vægttab er håbløst mere. 

Men hvis du gerne vil det vil jeg anbefale dig at se både 1 og 2 af sick fat and nearly dead hvis du ikke har set dem. I 1eren går de meget ind i selve juicekuren og det vægttab der kommer. 2 er mere hvordan man undgår at tage på igen.

Anmeld Citér

6. marts 2018

Abracadabra

http://www.mortenelsoe.com/blog/detoxersvindel

Start med dette blogindlæg. Han er en fornuftig mand. Hér skriver han om juicekure.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.