Kat med diarre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. marts 2018

Pinkypie

Hej kære baby.dk brugere!

Son overskriften lyder, har min skønne kat(British Shorthair , 1.5 år) fået "akut" diarré..

Er der nogle af jer der har prøvet, det hos jeres kat ?, og hvad gjorde i evt.for at afhjælpe det ?

Hun har haft det siden torsdag aften, og synes ike rigtig der er andre "symptomer".

Håber nogle af nogle gode råd,for jeg har helt ondt af den stakkles kat

Tak på forhånd!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2018

CinemaStrange

Hej kære baby.dk brugere!

Son overskriften lyder, har min skønne kat(British Shorthair , 1.5 år) fået "akut" diarré..

Er der nogle af jer der har prøvet, det hos jeres kat ?, og hvad gjorde i evt.for at afhjælpe det ?

Hun har haft det siden torsdag aften, og synes ike rigtig der er andre "symptomer".

Håber nogle af nogle gode råd,for jeg har helt ondt af den stakkles kat

Tak på forhånd!

Stakkels kat. Håber da den har fået det bedre nu, der er desværre ikke så meget du kan gøre - men vær opmærksom på at den får nok at drikke da katte ligesom mennesker kan miste en del væske den vej. Vær opmærksom på om der er noget der kan være skyld i diarrén som har ændret sig? Nyt fodder? Kan katten have spist noget der har ligget fremme? Nye planter i huset? Sørg for at den får noget at spise som den godt kan lide og er vandt til, evt. noget vådfodder med lidt ekstra tilsat vand.

Hvis ikke det er væk mandag ville jeg kontakte dyrlægen der.

God bedring til ham/hende 

Hilsen en anden British-ejer 

Anmeld Citér

3. marts 2018

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Du kan købe noget pasta der hedder Zoolac i dyre forretningerne eller hos dyrlægen. Det er ret effektivt. Ellers er det til dyrlægen og hente noget special fodder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.