hæ hæ...se lige i gamle mødre over 30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2008

Ny mor

He, he, jeg ka´sku´ikke huske den :-o Men jeg hørte jo også kun punk og den slags i 80´erne, så...........(C)
knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2008

Tikki

ka li ja skriver:

Jeanette skriver:

HA ha ha Nu er jeg ikke over 30, men 30....men jeg kan sagtens huske den :D
8(8(8(8(8(8(8((?)(?)(?)(?)

:DJeg kommer fra Jylland 8D8D8D8D

Anmeld

11. april 2008

Loggidut

hæ sjovt som forskellige gamle ting kan bringe varme følelser frem i nogle folk, og brækfornemmelser ved andre...

jeg var tosset vil med adam ant og u2...

var det sådan noget musik du hørte nymor...hvis det var...kan du så huske Van Diemens land med u2...fedt nummer...selv om sunday bloody sunday var federe!

Anmeld

11. april 2008

Ny mor

Loggidut skriver:

hæ sjovt som forskellige gamle ting kan bringe varme følelser frem i nogle folk, og brækfornemmelser ved andre...

jeg var tosset vil med adam ant og u2...

var det sådan noget musik du hørte nymor...hvis det var...kan du så huske Van Diemens land med u2...fedt nummer...selv om sunday bloody sunday var federe!

Ja, den husker jeg :)) Ku´ også godt lide u2 ;)

Anmeld

11. april 2008

Siber

shit der er grumt! Men jeg er stadigvæk fra en anden planet, så den husker jeg så hellere ikke!

Hej hop Siber

Anmeld

11. april 2008

Loggidut

kan i slet ikke huske men without hats?

sangen satety dance....de var sindsyge populære...jeg er helt uforstående for at i ikke kender dem...men sådan er det jo...lol

Anmeld

11. april 2008

Hyner

Loggi...... Her nede i det sønderjyske har vi et radio pogram der hedder *globus guld* de spiller 50èr 60èr 70èr 80èr og 90èr musik... Den kanal lytter jeg altid til i bilen og dengang jeg nu var i arbejde.... Så jeg HAR hørt sangen før selvom jeg ikke er 30 eller derover... Synes det er en oki classicèr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.