Alt gik bare super godt indda bedre ind troede...
Jeg troede jeo min termin ville være 21-24 dec ca ud fra 1 mens dag er det den 21/12-09
Men han vejer sgu 1629 g og hun mente jeg var længer henne efter hans vægt hovede lårben.
Så passe min 1 mens dag bedre ellers er han bare nået stor sagde hun på 40+0.
Udfra hendes scaningen har jeg termin den 15/12 og er jeg 6 dage længer fremme ind ijnd 1 sidste mens dag... kan man se på det vi fik med hjem..
Så holder på termin den 21-22 dec da det passer ind med 1 mens dag + sex..*SS*.....
Ud over det gik super godt og dejligt af se ham sagde hun han ligger godt ned i bækkene og min moderkage ligge udaf han putter godt op af den den ligger pyhaaa ikke forand føde udgangen dejligt af se det selv så det jo ikke der onsdag morgen på sygehuse...
Så gik vi derfra med 2 cd-rom en med alle billeder på,en med 5 video glip og fik en masseeeeeeee billleder også...
Og det var megaaaa tydligt af se det vare en DRENGGGGGG.....
Og ja han ligene en Tobby/Tobias syntes vi.. svigermor var også med hun blev inv i går aftens og nej hun græd da vi så ham og manden og jeg også..
Min bonus søn syntes det var sejttttttttttttttttttttt af se som han sagde og han glæder sig..
Fuck jeg er rørt og helt rundt på gulve.Glæder mig bare så meget til han kommer ud..
Det var hva jeg have af skrive til jer der skal til sådan en scaningen det er guldvær + pengen være...
God gave også til bedsteforældren med eller bare billede/billeder af den lille....
Knus fra henriette 30+2
Anmeld