Arghh.. videregående uddannelse nu eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. marts

Anonym trådstarter

Jeg skriver lige som anonym da jeg ikke ved om nogle vil kunne genkende mig 

sagen er den at jeg er uddannet SSH for et lille års tid siden og planen er lige pt, at jeg skal læse videre til SSA om et par måneder, MEN.. 

vi har i 4 år ikke beskyttet os ved sex, da vi ønsker at øge familien, men vi kan desværre have meget svært ved, at blive gravide uden hjælp og der er heller ikke sket noget i de år.. 

nu står jeg så og er MEGET i tvivl om hvor vidt jeg skal læse videre nu eller vente til vi har fået børn (og jeg kan få voksen elevløn, da jeg vil falde 5000kr om måneden i løn hvis jeg læser videre nu) 

jeg er ikke 100% sikker på om min karriere skal være som SSA, men lige nu ELSKER jeg mit arbejde som SSH. 

Min mand er færdig uddannet inden året er omme og skal ikke læse videre.. 

årh jeg er så meget i tvivl - skulle jeg følge min mavefornemmelse så ville jeg ikke læse videre nu men ja.. jeg synes fanme det er svært

jeg håber ikke det blev alt for forvirrende, men vil nogle af jer andre dele erfaringer ift uddannelse og børn 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

1. marts

esioul

Profilbillede for esioul
Mod
Føler mig spændt :D
Anonym skriver:

sagen er den at jeg er uddannet SSH for et lille års tid siden og planen er lige pt, at jeg skal læse videre til SSA om et par måneder, MEN.. 

vi har i 4 år ikke beskyttet os ved sex, da vi ønsker at øge familien, men vi kan desværre have meget svært ved, at blive gravide uden hjælp og der er heller ikke sket noget i de år.. 

nu står jeg så og er MEGET i tvivl om hvor vidt jeg skal læse videre nu eller vente til vi har fået børn (og jeg kan få voksen elevløn, da jeg vil falde 5000kr om måneden i løn hvis jeg læser videre nu)