Vil gerne være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar

Anonym trådstarter

heeej . 

Jeg har forsøgt at læse mig til det men kan ikke rigtig finde et svar . 

Jeg har to børn fa tidliger , jeg har gået en ny kæreste som os har børn fra tidligere . 

Vi vil rigtig gerne have en sammen , men vi forsøger os selvfølgelig hver eneste måned uden held . 

Kan man få noget hjælp Når man har børn i forvejen ? 

Jeg har aldrig haft problemer med at blive gravid tværtimod , men her det lykkedes det bare ikke . 

Nogen gide råd til hvad vi kan prøve ? 

Jeg fik lavede en kegleoperation i 2013 og jeg har siden da ikke kunne holde på en graviditet , jeg har været ufrivillig gravid 2 gange sidenhen har tabt dem omkring uge 5-6 ... 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. februar

Anonym

Anonym skriver:

heeej . 

Jeg har forsøgt at læse mig til det men kan ikke rigtig finde et svar . 

Jeg har to børn fa tidliger , jeg har gået en ny kæreste som os har børn fra tidligere . 

Vi vil rigtig gerne have en sammen , men vi forsøger os selvfølgelig hver eneste måned uden held . 

Kan man få noget hjælp Når man har børn i forvejen ? 

Jeg har aldrig haft problemer med at blive gravid tværtimod , men her det lykkedes det bare ikke . 

Nogen gide råd til hvad vi kan prøve ? 

Jeg fik lavede en kegleoperation i 2013 og jeg har siden da ikke kunne holde på en graviditet , jeg har været ufrivillig gravid 2 gange sidenhen har tabt dem omkring uge 5-6 ... 

Hvis i har prøvet i et år, kan i få fertilitethjælp ved det offentlige, når i ikke har nogen fælles børn

Anmeld Citér

1. marts

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis i har prøvet i et år, kan i få fertilitethjælp ved det offentlige, når i ikke har nogen fælles børn

Okay tusind tak .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.