Tomhed i uge 11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.416 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. februar 2018

Aprilbaby2015

D. 25/2 fik jeg klar besked “vi kan ikke finde hjerteblink.” Overlægen visker til lægen “du kan se, fosters str. Passer heller ikke med termins sætningen” 

jeg ligger på briksen og kan knap nok få vejret. 

Jeg havde lige fået beskeden om at mit lille ønske barn i uge 11, døde 3 uger inden i mig, og jeg intet kan/eller kunne gøre ved det. 

D. 26/2 fik jeg en kirurgerisk abort. 

Jeg er tom inden i. Føler tomhed. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2018

BabyMama2016

Det er jeg ked af, at høre  

Anmeld Citér

27. februar 2018

God-mor

Minapril2015 skriver:

D. 25/2 fik jeg klar besked “vi kan ikke finde hjerteblink.” Overlægen visker til lægen “du kan se, fosters str. Passer heller ikke med termins sætningen” 

jeg ligger på briksen og kan knap nok få vejret. 

Jeg havde lige fået beskeden om at mit lille ønske barn i uge 11, døde 3 uger inden i mig, og jeg intet kan/eller kunne gøre ved det. 

D. 26/2 fik jeg en kirurgerisk abort. 

Jeg er tom inden i. Føler tomhed. 

Hvor trist 

Det er hårdt. Jeg håber at du snart har en spire i maven igen og husk på at der nok har været noget galt med det lille foster siden der endte. Det er kroppens måde at soterer ikke levedygtige fostrer fra. Det er en ringe trøst det ved jeg, men det sker desværre nogle gange. Jeg har selv oplevet en spontan abort. Har nu 2 sunde og raske børn. 

Anmeld Citér

27. februar 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Ked af på dine vegne. 

Ingen budte opleve, det du gå igennem. 

Håber du snart opnår ny graviditet med en sund og rask baby. 

Det sikkert uden tvivl mega hård at gå igennem. Og ingen vil rigtig kunne sætte sig ind i det, med mindre man selv oplevet sådan noget. 

Anmeld Citér

27. februar 2018

BG17

Profilbillede for BG17

Hej 

Jeg er ked af dit tab �� I august havde jeg en MA med tvillinger. Jeg blev gravid igen i december, men det endte desværre også i en MA, hvor jeg fik et udskrab for to uger siden. 

Det gør så forfærdeligt ondt og det føles dybt uretfærdigt. Og som du fortæller, føler man sig bare tom indeni �� 

Jeg har prøvet at finde trøst i, at det er barmhjertigt, at det sker tidligt, at jeg ikke selv skulle tage et valg senere. Og ellers hjælper tiden rigtig meget. Håber også du har en god støtte i din familie og venner, den er uundværlig ❤️ 

Anmeld Citér

27. februar 2018

Iby1210

Kære du jeg ved hvordan det føles. Har også haft en abort i uge 11, dengang var fostret dog vokset fint og var i live men jeg blødte og de fandt en kæmpe hæmatom som "skubbede" babyen ud. Jeg var vidne til hvordan min lille babys hjerte slår langsommere og langsommere  (de viste mig på ultralyden at den var på vej til at dø). Ved godt du ikke kan bruge denne historie til noget men det er bare for at sige at jeg føler med dig. Det er vigtigt at du snakker om det med nogen og sørger så meget du kan og vil, ellers kan det udvikle sig til en depression (skete for mig). Håber du kommer op på hesten igen og ønsker dig al held og lykke til den tid du igen er klar til projekt baby

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.