Et ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. februar

Anonym trådstarter

Det er nogle år siden min mand og jeg har været i behandling. Ca 8-10 år siden. Forklaringen manden har dårlig sæd, og min krop ville ikke samarbejde. Så var igennem 8 iui både med mandens sæd og donor uden held. Dertil tog vi icsi, min krop reagerede ikke på Gonal F høj så fik taget 4 æg og alle gik til grunde. Så uforklarlig. 

Vi adopterede istedet en super dejlig dreng. 

Men nu nærmer jeg mig snart 40 år , om små 3 år . Ønsker derfor at give det en sidste chance for at opnå en graviditet selv. 

Men er der nogen hjælp at hente på klinikerne nu når vi har en søn? (Adopteret) eller skal vi selv betale? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

27. februar

esioul

Profilbillede for esioul
Mod
Føler mig spændt :D
Anonym skriver:

Det er nogle år siden min mand og jeg har været i behandling. Ca 8-10 år siden. Forklaringen manden har dårlig sæd, og min krop ville ikke samarbejde. Så var igennem 8 iui både med mandens sæd og donor uden held. Dertil tog vi icsi, min krop reagerede ikke på Gonal F høj så fik taget 4 æg og alle gik til grunde. Så uforklarlig. 

Vi adopterede istedet en super dejlig dreng. 

Men nu nærmer jeg mig snart 40 år , om små 3 år . Ønsker derfor at give det en sidste chance for at opnå en graviditet selv. 

Men er der nogen hjælp at hente på klinikerne nu når vi har en søn? (Adopteret) eller skal vi selv betale? 

Det er egen betaling når i har et fælles barn i forvejen. 

Selvom det ikke er biologisk, er jeg ret sikker på det dækker ind under fælles barn, ligesom det gør hvis man bruger ægdonor/sæddonor. 

A winner is a dreamer who never gives up          

Anmeld Citér

27. februar

Anonym trådstarter

Hvad er så det med at man kan få hjælp til barn nr 2 ? Mener det var august 2017 det blev lavet om. Eller er jeg forkert på den? 

Anmeld Citér

27. februar

Wheelybug

Profilbillede for Wheelybug
Anonym skriver:

Hvad er så det med at man kan få hjælp til barn nr 2 ? Mener det var august 2017 det blev lavet om. Eller er jeg forkert på den? 

Er det ikke noget med at det kun er iui ved 2 gang man kan få hjælp med? Og selv det skulle der vist fortsat være debat omkring  jeg ville nok ringe til læge eller fertilitetsklinik og spørge 

Anmeld Citér

27. februar

esioul

Profilbillede for esioul
Mod
Føler mig spændt :D
Anonym skriver:

Man kan ALTID få hjælp, spørgsmålet er bare om det er fra egen eller statens kasse  

Inseminering er gratis. Men med jeres forhistorie og din mands sædkvalitet, tvivler jeg på det er vejen frem og at klinikken overhovedet vil forsøge hvis den er nedsat.

Derudover tænker jeg også det er dumt at spilde tiden med inseminering, i bliver jo heller ikke yngre  

A winner is a dreamer who never gives up          

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.