Stigning i HCG mindre end fordoblet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. februar

Anonym trådstarter

Ok, hermed en lettere desperat bøn om historier med lidt håb. Fik taget HCG 4+1 efter IVF på 125. Fire dage senere var HCG på 362, altså mindre end den fordobling pr. anden dag, som ønskes.

Nu til mit spørgsmål, inden jeg opgiver komplet - findes der nogen herinde, som på egen krop har oplevet en stigning i uge 4, 5 eller 6 (ikke senere) på mindre end en fordobling hver anden dag, og alligevel har fået en sund graviditet?

Jeg kender godt alle de mere eller mindre underbyggede (vandre?)historier om HCG og er derfor alene på jagt efter om nogen selv specifikt har oplevet ovenstående på egen krop. Så selvom det er sødt ment, behøver jeg ikke løse fortællinger, “tro på det” eller “jeg har fået  af vide”.

Tak for jeres forståelse ��

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

27. februar

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Mit tal var næsten 4 dage om at fordobles i de første uger. Jeg var også lidt nervøs, men er nu halvvejs i graviditeten og baby har det fint 

Held og lykke 

Anmeld Citér

27. februar

Mortil2piger18

Profilbillede for Mortil2piger18

Ja mit fordoblede sig ikke i uge 5. Er 21+5 nu 

Anmeld Citér

27. februar

Anonym trådstarter

Tak, begge to ��

Kan I huske jeres mere præcise tal? 

Anmeld Citér

27. februar

Mortil2piger18

Profilbillede for Mortil2piger18
Anonym skriver:

Tak, begge to ��

Kan I huske jeres mere præcise tal? 

Nej ik helt, men det har heller ingen betydning for du kan ik sammenligne vores med dit, det er meget individuelt, jeg kan bare huske at mit skulle være steget næsten 3000 for at fordobles men var kun steget lidt over 1000

Anmeld Citér

3. marts

Anonym trådstarter

Mortilenengel17 skriver:

Nej ik helt, men det har heller ingen betydning for du kan ik sammenligne vores med dit, det er meget individuelt, jeg kan bare huske at mit skulle være steget næsten 3000 for at fordobles men var kun steget lidt over 1000

Jeg ved, at den specifikke tal ikke kan sammenlignes (jeg har 6 aborter bag mig), men jeg fiskede efter at kunne vurdere, hvor “langt fra en fordobling” I havde oplevet at være, samt på hvilket niveau I lå (fordoblingsfrekvensen er fx ofte langsommere efter 5000, end før). Men tusind tak for dit svar alligevel, det giver lidt håb 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.