Holbæk Ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

180 visninger
4 svar
1 synes godt om
26. februar

BienBlomsten

Profilbillede for BienBlomsten

Hej 

Uden at komme ind i en længere forklaring omkring vores forløb, så blev vi i november 2017 henvist fra en privat klinik til videre behandling i det offentlige. I december udfyldte vi et spørgeskema og fik bekræftet at Roskile havde modtaget vores papir og fik af vide, at vi skulle regne med at blive indkaldt om 24 uge. 

I januar får vi en besked fra Roskilde om at vi bliver flyttet til Holbæk afdelingen. Jeg ringer til Holbæk og de siger at vi skal vente 14 dage og ringe igen, hvis vi stadig ikke har fået en indkaldelses dato.

Jeg går tilfældigt ind og kigger på Esundhed, ventetider, og kan se at Holbæk har ændret deres ventetid fra 24 uger til 52 uger.

Andre der har erfaringer med ventetiden fra slut 2017 til 2018? 

Rigtig god vind til alle her inde

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

27. februar

BienBlomsten

Til dem der er interesseret så har Holbæk meldt ud at grundet samkøring vil der højst sandsynligt blive længere ventetid end deres tidligere udmelding. Deres henviste patienter får mere info i løbet af marts. 

Anmeld Citér

27. februar

hvj

Profilbillede for hvj

Bare til info så rykker Holbæks fertilitets afdeling til Køge til sommer Fik jeg af vide af min veninde der er i behandling derude, da jeg spurgte ind til det, fordi jeg selv gerne vil i gang  

Anmeld Citér

27. februar

BienBlomsten

hvj skriver:

Bare til info så rykker Holbæks fertilitets afdeling til Køge til sommer Fik jeg af vide af min veninde der er i behandling derude, da jeg spurgte ind til det, fordi jeg selv gerne vil i gang  

Det er rigtigt og man kan håbe at det betyder hurtigere ekspedition

Anmeld Citér

27. februar

hvj

Profilbillede for hvj
BienBlomsten skriver:

Det er rigtigt og man kan håbe at det betyder hurtigere ekspedition

Tror desværre det betyder det modsatte 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+