På melanotan 2 og fandt ud af jeg var gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. februar 2018

MissK

Hej alle sammen

Som overskriften lyder, så har jeg taget solkur op til jeg fandt ud af, jeg var gravid.

Nu frygter jeg for konsekvenserne for min graviditet 

Er der andre der har prøvet det, og i så fald hvordan er det gået? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2018

Anonym

MissK skriver:

Hej alle sammen

Som overskriften lyder, så har jeg taget solkur op til jeg fandt ud af, jeg var gravid.

Nu frygter jeg for konsekvenserne for min graviditet 

Er der andre der har prøvet det, og i så fald hvordan er det gået? 

Selvom du rent faktisk finder andre, der har brugt det, så er det umuligt at forudse, hvad du har puttet i din krop og dermed hvilke fosterskader, der er risici for.

Produktet er ulovligt, der er ingen, der ved, hvad der har været i dine batches.

Der er vel ikke andet for, end at du går til misdannelsesskanningen halvvejs for at identificere evt. synlige skader, og hvis dit foster klarer frisag ved den, så er der jo "kun" at afvente, om der med tiden viser sig psykiske skader.

Anmeld Citér

21. februar 2018

MissK

Ja den havde jeg sgu nok godt regnet ud.

Men derfor har jeg vel lov at spørge om der er andre der har prøvet det og har nogen erfaring med det.. det har du tilsyneladende ikke så hvorfor kommentere du det så?

Anmeld Citér

21. februar 2018

Anonym

MissK skriver:

Ja den havde jeg sgu nok godt regnet ud.

Men derfor har jeg vel lov at spørge om der er andre der har prøvet det og har nogen erfaring med det.. det har du tilsyneladende ikke så hvorfor kommentere du det så?

Selvom der skulle være et svar, hvor en anden har fået et normalt barn ud af det, så fortæller det jo intet om din risiko for at få et skadet barn - og det omvendte kan jo også være tilfældet.

Du efterlyser sikkert en solstrålehistorie for at dæmpe din nervøsitet og dårlige samvittighed, men det gør jo ingen forskel, når der kan være tilsat skadelige stoffer i det, du har indtaget.

Håber for dig, at alt tegner normalt, bare spekulationen om at have skadet sit barn er en tung byrde at bære.

Anmeld Citér

27. april 2019

Pene

Hej Miss K. Jeg står i præcis samme situation som du gjorde, lige nu. Hvordan er det hele gået? Jeg er blevet ufrivillig gravid men ønsker virkelig barnet. Jeg har lige netop fundet ud af jeg er gravid da min mens ikke er kommet sim den normalt ville i dag. Jeg har taget solkur k en uge.

håber virkelig på svar. Knus

Anmeld Citér

27. april 2019

migxher

Spørg din læge. Ingen her inde kan sige noget om hvordan risikoen er for lige din graviditet. Eventuelle solstrålehistorier kan du heller ikke bruge til så meget. Dem vil der altid være uanset hvilke risikofaktorer der er tale om. 

Anmeld Citér

27. april 2019

Anonym

Pene skriver:

Hej Miss K. Jeg står i præcis samme situation som du gjorde, lige nu. Hvordan er det hele gået? Jeg er blevet ufrivillig gravid men ønsker virkelig barnet. Jeg har lige netop fundet ud af jeg er gravid da min mens ikke er kommet sim den normalt ville i dag. Jeg har taget solkur k en uge.

håber virkelig på svar. Knus

Solkur er ikke kontrolleret, og derfor kan der være stor forskel på hvor stor mængden af grumme ting, der er tilsat, er, både fra gang til gang, men også fra ét mærke til et andet, det er derfor næsten umuligt at svare dig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.