Forrvivlet, spontan abort eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
4 svar
1 synes godt om
20. februar

Nkjt

Hej piger!

Håber nogen kan give mig svar, på mit spørgsmål.

Fredag aften begyndte jeg at pletbløde (efter stort toilet besøg), og i løbet af dagen havde jeg haft stikken og prikken og været spændt i underlivet, men ikke noget jeg tænkte var alvorligt, lige indtil jeg så blod på papiret. Jeg har ikke fyldt bind med blod, det har været pletblødning, ingen klumper, men med de her mærkelige "smerter" i underlivet. mit spørgsmål er så, skal jeg være mega nervøs eller? Jeg er 7+0 idag.

Mine bryster skifter mellem at være lidt ømme og ekstremt ømme, som i at jeg har svært ved at vende mig om natten, og sådan har det været hele tiden, dog blevet en smule være her de sidste to nætter.

Jeg er blevet henvist til en scanning, men systemet er super langsomme..

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

20. februar

Oddi

Profilbillede for Oddi

Hm, ærligt så tænker jeg det kan gå begge veje. 

Blod og smerter er aldrig gode tegn når man er gravid. Og du er ikke særlig langt henne, så risikoen for spontan abort er stadig høj. 

Men når det så er sagt så er der masser der små bløder under deres graviditet uden det behøver betyde noget. Jeg blødte selv pludselig helt voldsomt da jeg var 23 uger henne, var blot et blodkar der var sprunget og det skete ikke igen. Og især omkring menstruationstidspunkter (dvs uge 4, 8, 12 osv.).. Så det kan være du er en af de heldige, hvor blødning og smerter ikke nødvendigvis betyder noget. 

Hvis jeg var dig ville jeg nok forberede mig på at der er en reel mulighed for at du er igang med at abortere. Bare for at forberede dig på det. Og så håb på det bedste!!! - og at blødning var ubetydelig!..

Anmeld Citér

20. februar

Nkjt

Oddi skriver:

Hm, ærligt så tænker jeg det kan gå begge veje. 

Blod og smerter er aldrig gode tegn når man er gravid. Og du er ikke særlig langt henne, så risikoen for spontan abort er stadig høj. 

Men når det så er sagt så er der masser der små bløder under deres graviditet uden det behøver betyde noget. Jeg blødte selv pludselig helt voldsomt da jeg var 23 uger henne, var blot et blodkar der var sprunget og det skete ikke igen. Og især omkring menstruationstidspunkter (dvs uge 4, 8, 12 osv.).. Så det kan være du er en af de heldige, hvor blødning og smerter ikke nødvendigvis betyder noget. 

Hvis jeg var dig ville jeg nok forberede mig på at der er en reel mulighed for at du er igang med at abortere. Bare for at forberede dig på det. Og så håb på det bedste!!! - og at blødning var ubetydelig!..

Tak for svaret, vi er meget forberedte på, at det kan være spontan abort. Det skal lige siges at jeg ikke har haft smerter eller pletblødt siden lørdag aften, og det er det jeg synes er lidt mystisk, og forvirre mig..

Anmeld Citér

20. februar

Oddi

Profilbillede for Oddi
Nkjt skriver:

Tak for svaret, vi er meget forberedte på, at det kan være spontan abort. Det skal lige siges at jeg ikke har haft smerter eller pletblødt siden lørdag aften, og det er det jeg synes er lidt mystisk, og forvirre mig..

Ja okay, så kan det være håbet stadig er der. 

Man kan sige, hvis det er en spontan abort vil du begynde at bløde kraftigt, ala mens, hvor kroppen skiller sig af med fosteret.  Og du vil få voldsomme mavesmerter. Så indtil det er sket er der et lille håb endnu

Jeg krydser for dig!

Anmeld Citér

20. februar

Nkjt

Oddi skriver:

Ja okay, så kan det være håbet stadig er der. 

Man kan sige, hvis det er en spontan abort vil du begynde at bløde kraftigt, ala mens, hvor kroppen skiller sig af med fosteret.  Og du vil få voldsomme mavesmerter. Så indtil det er sket er der et lille håb endnu

Jeg krydser for dig!

Jeg har på intet tidspunkt blødt kraftigt, kun plet blødning i et døgns tid, så håber håber håber (med viden om at det kan være en SA), at det var falsk alarm, og at jeg "bare" er en af dem som bløder engang imellem..

Og tusind tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.