Nyt eller brugt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
12 svar
23 synes godt om
20. februar 2018

Jette K

Hej piger

Jeg har snart termin og har efterhånden længe samlet sammen til vores lille pige skal komme..

Jeg har købt og fået en helt del rigtig fint nyt mærketøj, men er begyndt at tænke mere og mere over om det kan betale sig(hun vokser vel hele tiden)??  

KH fra

Jette

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Flot reklame indlæg....

Anmeld Citér

20. februar 2018

2017morigen

Jeg er All in på genbrug. Det er det meste af mine børns  tøj er/var genbrug de første år da det ikke bliver slidt og jeg vil ikke give flere hundrede kroner for en heldragt eller body.

Min store er nu et skolebarn og vokser slet ikke på  samme måde så der er mest nyt tøj da det er sværere at finde men det kommer igen når det er de små voksen str. 

Anmeld Citér

20. februar 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
IenFart skriver:

Flot reklame indlæg....

Man bliver helt træt af det...

Anmeld Citér

20. februar 2018

Tante15

Jeg synes, at genbrug er en god ting, men jeg ville ikke benytte mig af en tøjpakke, som jeg ikke kender indholdet af, og dernæst skal jeg returnere det igen. Der er så mange fine ting på udsalg, så har kunnet gøre nogle gode køb. Herefter kan jeg forhåbentlig sælge det billigt, så det kommer flere til gode. 

Anmeld Citér

20. februar 2018

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg kan også godt give dig noget feedback på trods af, at det er et reklameindlæg. Jeg gik ind og læste om det for at kunne give en konstruktiv feedback.

Jeg ved ikke, om det kun er dig/jer, der synes, at det er en god ide, men jeg ville aldrig benytte mig af det. Jeg går helt ind for genbrug og køber både nyt og brugt tøj, men jeg vil selv vælge tøjet. Det kan godt være, at det er mærketøj, I sender ud, men der er masser af mærketøj, jeg synes er grimt. F.eks. er jeg meget til et mærke som Molo, men der er også noget af deres tøj, jeg synes der er grimt, og jeg vil ikke give penge for en kasse tøj, hvor jeg måske ikke kan lide tøjet. 

For de 199 man skal betale for at låne 8 stk. tøj, kan man købe meget fint mærketøj, som man så kan sælge videre, hvis standen eller stadig er i orden efter, at man er færdig med at bruge det. Deruodver bruger vi mere end 8 stk. tøj om ugen, og da jeg ikke gider vaske hele tiden, skulle jeg alligvel ud at købe tøj, så en lejet pakke, ville ikke spare mig det store.

Anmeld Citér

20. februar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har ik tænkt mig at gå ind på siden, da jeg ik har tænkt mig at gi den "trafik"

Så heller at indlægget var lagt op, som en reklame.

Men vil rigtig gerne svare på spørgsmålet omkring genbrug!

Går stort ind for genbrug og arve tøj, til de små. Især fordi kemikalier osv er vasket ud. Det er godt for miliøet og pengepungen. 

Men ville aldrig bruge tid eller penge på, tøjpakker, der sku sendes tilbage igen. Jeg ved ik hva tøjet er vasket i osv. Vh Stine 

Anmeld Citér

21. februar 2018

Allenavnevartaget

Jeg går bestemt ind for genbrug, dog med forbehold. Når det kommer til tøj kan jeg godt lide personligt at vælge hvert eneste stykke tøj til lige præcis mit barn. Om det er brugt eller ej er jeg ligeglad med. Derfor ville jeg aldrig købe tøjpakker med mange dele tøj i (og slet ikke hvor jeg også skal tænke på returnering af det). 

Jeg har aldrig købt dyrt mærketøj til mine børn. Trives fint med h&m, Føtex og Bilka.

De første mange måneders tøj fejler intet og er givet videre til andre der kan få gavn af det. Tøjet efter opstart af mos er sjældent til at få ordentligt rent (Gulerodsmos og efterfølgende gylp misfarver forfærdeligt), så det er altså røget ud (altså kun det misfarvede, det rene gives videre). Den store pige bruger nu sit tøj så længe at det oftest er slit i stykker før hun vokser ud af det.

Anmeld Citér

21. februar 2018

lineog4

I ville have feedback så det får I:

Jeg købte en stor del af mine børns tøj i en genbrugs eller syede det selv. Men jeg er også et forfængeligt menneske og en der nok går mere op i mine børn (ihvertfald da de var små) så ud så jeg syntes de var pæne - og der var tøjet en faktor. Jeg var ligeglad med mærketøj, for mig handlede det om jeg kunne lide det - det kunne lige så godt være den hjemmestrikkede bluse som Føtex bukserne eller Småfolk blusen jeg faldt for i genbrugsen.

Har heller aldrig købt pakker af tøj fx fra DBA - så nej ville aldrig leje en pakke tøj og synes egentlig heller ikke 200 kroner for 8 stk tøj der skal betales Porto for af to omgange er specialet billigt - en tur i genbrugsen så finder jeg snildt 8 stykker for 200 og skal ikke bruge penge på Porto. 

Anmeld Citér

21. februar 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
IenFart skriver:

Flot reklame indlæg....

Nu er jeg måske blåøjet men reklame for hvad?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.