Jeg kan også godt give dig noget feedback på trods af, at det er et reklameindlæg. Jeg gik ind og læste om det for at kunne give en konstruktiv feedback.
Jeg ved ikke, om det kun er dig/jer, der synes, at det er en god ide, men jeg ville aldrig benytte mig af det. Jeg går helt ind for genbrug og køber både nyt og brugt tøj, men jeg vil selv vælge tøjet. Det kan godt være, at det er mærketøj, I sender ud, men der er masser af mærketøj, jeg synes er grimt. F.eks. er jeg meget til et mærke som Molo, men der er også noget af deres tøj, jeg synes der er grimt, og jeg vil ikke give penge for en kasse tøj, hvor jeg måske ikke kan lide tøjet.
For de 199 man skal betale for at låne 8 stk. tøj, kan man købe meget fint mærketøj, som man så kan sælge videre, hvis standen eller stadig er i orden efter, at man er færdig med at bruge det. Deruodver bruger vi mere end 8 stk. tøj om ugen, og da jeg ikke gider vaske hele tiden, skulle jeg alligvel ud at købe tøj, så en lejet pakke, ville ikke spare mig det store.
Anmeld
Citér