Hejsa piger 
Vil bare dele lidt tanker og sådan hehe. Sidder på arbejde og kan godt mærke, at jeg er liidt ukoncentreret idag 
Jeg er 14+2 uger henne nu og uha jeg synes jeg mærker meget til maven.. jeg tror der bliver arbejdet godt og grundigt på at bygge rede til den lille dernede, eller hvad det nu er som foregår på dette tidspunkt hehe. Jeg mærker muligvis mere end normalen, fik jeg at vide af jordmoderen til NF scanning, fordi at jeg har en "bag-overbøjet" livmoder.. lyder mærkeligt ik? Men det betyder ikke noget i forhold til fødsel og gravidtet.. det betyder bare, at man KAN have mere svært ved at blive gravid - min mor har det også og det havde hun. Men det har jeg ikke haft, fik jo bid i 3. forsøg hehe 
Men hende som scannede mig sagde, at jeg i de næste uger frem til uge 19-20 stykker, nok muligvis ville mærke mere til min mave og den slags smerter der er i forbindelse med graviditet, kan ikke huske hvad de hedder.. "ligament" smerter eller hvad de hedder
Og ja, det må jeg da vist give hende ret i hehe.
Glæder mig til at kunne mærke mere til babyen, men der går nok noget tid endnu 
Jeg har iøvrigt taget mig selv i at sidde og hive maven ind, under blusen? Sært ik? For så "opdager" jeg det pludseligt ved at det føles lidt ubehageligt og så slapper jeg af i maven og så "buler den jo ud igen"... - tror det er fordi den ER ved at blive større og mere rund og føles oppustet, så trækker man lige maven ind - uden det er med vilje. Men skal bare give mig selv lov til at være rund hehe - at det er OK at man kan se min mave under blusen 
Sært... 
Nå, men ville bare dele nogle tanker med jer.. om bagoverbøjede livmoder og maven der buler
Anmeld