Hvilken klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. februar 2018

Mamalou

Hej med jer 

Vi har egentlig købt en klapvogn, Baby jogger City elite, da min datter ikke var så gammel. Nu hvor hun er stor nok og klar til at komme med i den, så fortryder jeg lidt købet. Jeg vil hellere have en vogn hvor vi har mulighed for at se hinanden når vi kører tur.

Jeg vil derfor gerne høre hvilke I kan anbefale? Kravene er vendbar sæde/styr, nem at køre med i byen og sædet skal kunne ligges helt ned.

På forhånd tak  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2018

Mamalou

Slet ingen?

Anmeld Citér

20. februar 2018

(august)

Vi havde en baby jogger, godt nok til to sæder, men de kunne klikkes af of vendes så vi kunne kigge på hinanden. 

Anmeld Citér

20. februar 2018

Anonym

Trods babyjogger ikke kan vendes, elskede vi den klapvogn. SÅ nem at have med sig. Kunne slå den sammen med baby på armen ( brugte med lift til nr. 2). Nem at navigere med. 

Anmeld Citér

20. februar 2018

Christabelle

Vi var virkelig glade for Emmaljunga Nitro City. Den har drejehjul og sædet kan vendes om samt lægges helt ned. 

Anmeld Citér

20. februar 2018

Mamalou

Anonym skriver:

Trods babyjogger ikke kan vendes, elskede vi den klapvogn. SÅ nem at have med sig. Kunne slå den sammen med baby på armen ( brugte med lift til nr. 2). Nem at navigere med. 

Det er også en rigtig lækker klapvogn. Den er god at køre med og som du selv siger, så klapper man den nemt sammen. Jeg har brugt vores nogle gange og eneste minus der er at sætte er at jeg ikke kan se min datter når vi er afsted

Anmeld Citér

20. februar 2018

Mamalou

Christabelle skriver:

Vi var virkelig glade for Emmaljunga Nitro City. Den har drejehjul og sædet kan vendes om samt lægges helt ned. 

Den vil vi kigge på når vi skal afsted på torsdag Vi har en Emmaljunga barnevogn med drejehjul som vi er rigtig glade for

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.