ingen bil - autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.868 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. oktober 2009

SHERO

Tænkte på hvad jer uden bil gør, synes det er utrolig mange penge at give for en autostol når jeg ingen bil har og den kun vil blive brugt de "få" gange jeg skal til min mor i nordjylland eller min far på sjælland, men man kan vel egentlig ikke undværre den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

altså hvis du ved du kommer til at køre i bil, så kan du ikke undvære den :0)

men ellers tager man bare bussen med barnevognen :0)

Anmeld

13. oktober 2009

Vingummien

Vi har en selvom vi ikke har en bil. Vi fik den så i barsels gave af hans bedste forældre for at han kunne komme ud og besøge dem.

Køb den i Harald nyborg den er ikke så dyr og er fin og god. Og når du ikke skal bruge den så meget hvorfor så bruge flere 1000kr på en stol.

Anmeld

13. oktober 2009

Misjelle

Tænkte på hvad jer uden bil gør, synes det er utrolig mange penge at give for en autostol når jeg ingen bil har og den kun vil blive brugt de "få" gange jeg skal til min mor i nordjylland eller min far på sjælland, men man kan vel egentlig ikke undværre den?

Vi lånte en af noget familie. De skulle dog bruge den tilbage nu her, da hun skal føde i denne måned, så derfor lejede vi en i babysam det koster 180 kr. for 3 mdr. .

Anmeld

13. oktober 2009

Mira0911

Jeg har en søster.. De har en søn på lidt over 1 år... De har ikke bil - Men stadig autostol.. og det er de kun glade for.. Hvis vi henter dem, bruger de jo autoatolen...

Tit kan de låne en bil...

så synes da du skal anskaffe dig en alligevel.. Altid rart at have..

Anmeld

13. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

ja, du kan leje i Babysam, priserne er forskellige fra butik til butik... nogen steder lægger du et depositum og så betaler du leje hver måned :0)

Anmeld

13. oktober 2009

SHERO

ka-ri-na skriver:

altså hvis du ved du kommer til at køre i bil, så kan du ikke undvære den :0)

men ellers tager man bare bussen med barnevognen :0)

Jahh det er jo det, ved min mor køber en, da hendes kærestes søn og kæreste også venter barn, bare irriterne når jeg måske besøger min far 3 gange om året for man skal vel også købe nye autostole som de vokser ud af dem...

Ved vel egentlig godt man ikke kan undværre, bare træls at skal tage togen noget af vejen med barnevogn, oppakning og autostol for at køre 30 km den sidste vej...

Anmeld

13. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

vil også sige hvis du "risikerer" at køre bil, så skal du bruge en autostol. Men ville måske ikke købe en men leje i stedet

Hvis du "bare" skal med bus eller tog ville jeg nok bare bruge barnevognen og spare autostolen væk.

Har du undersøgt muligheder for at leje autostole et par dage eller en uge ad gangen?

knus Caroline

Anmeld

13. oktober 2009

vatten

Jeg har brugt en arvet én til Mathias. Og som baby en, jeg har købt brugt. Jeg ville ikke bruge sindsygt mange penge på en stol, når jeg kun skulle bruge den nogle gange om året.

Anmeld

13. oktober 2009

SHERO

Smaaart, tror jeg jeg vil undersøge det med at leje en...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.