Velkomstdrinks!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.520 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2018

Mysonsmama

Til min søns navngivning skal der selvfølgelig være velkomstdrinks. 

Min første ide var verdi med et frossent jordbær I, og sukkerkant på glasset.

Men nu når jeg kører helt blåt tema kunne det være super fedt med blå drinks. Kan man putte blå farve i Verdi, eller har I nogle gode forslag? Tages imod med kyshånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2018

Allenavnevartaget

I en klar Verdi burde det ikke være et problem.

Jeg har holdt en del arrangementer hvor der er brugt både grøn, blå, rød og gul frugtfarve i champagne, og det har været ganske fint. Kunne dog godt forestille mig at en lyserød Verdi og blå frugtfarve kan give et forkert udslag på farven. 

Og så ville jeg bruge blåbær istedet for jordbær, og farve sukkeret til kanten blåt. (Det er ganske nemt at farve sukker med frugtfarve eller pastafarve)

Du skal dog være opmærksom på at farven kan sætte sig på glassene hvis de får lov at stå i flere timer med fare rester i. De er nemmest at rengøre hvis man lige skylder alt farve ud med det samme.

Anmeld Citér

15. februar 2018

AnoMom

Mysonsmama skriver:

Men nu når jeg kører helt blåt tema kunne det være super fedt med blå drinks. Kan man putte blå farve i Verdi, eller har I nogle gode forslag? Tages imod med kyshånd 

Søg på google efter drinks med blue bols eller blå drinks. Der er et hav af muligheder både med og uden alkohol  

Anmeld Citér

15. februar 2018

Ena

Blåbær gin fizz. Smager helt fantastisk. Jeg fandt aldrig en opskrift med blåbær, men brugte en med rabarber, som jeg så bare byttede ud med blåbær. Den bliver ikke helt på, men mere blålig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.