hjælp til det sidste skub

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2018

skøjte-prinsessen

hej alle

har brug for hurtige råd.

jeg skulle have været sat igang igår. da jeg igennem hele graviditeten har været ramt af smerter i aller værste grad.

jeg kommer op på syghuset kl. 10 igår og får af vide de helst vil tage vandet på mig, hvis jeg er åben, det var jeg så ikke desværre, men min livmoderhals var næsten udslettet.

jeg får kørt en ctg og min søns hjerterytme ligger hele tiden mellem 160-185. jeg lå der fra 10-14 ca og jeg havde reglmæssige veer 3 stk på 10min. da jeg havde veer turde de ikke give mig en pille grundet frygt for ve storm. jeg skulle komme tilbage til dem kl. 18 og blev så tjekket igen, jeg var stadig ikke åbnet, men mere af livmoderhalsen var forsvundet, men staidg grundet reglmæssig veer og at hans hjerterytme var på mellem 160-185 turde de ikke give mig en pille.

problemet med veerne er de ikke tager til, de forbliver i samme grad, dog lige så reglmæssige.

jeg skal på hospitalet her kl. 14 for at se om jeg er så heldig at have åbnet mig til de kan tage vandet, men har i nogen råd til, når man allerede har veer, og så få dem til at tage til så man åbner sig.

jeg har prøvet gå ture, varmt bad.

det skal være noget der kan gøres inden kl. 13:30

jeg har hørt at malke ud kan hjælpe på man åbner sig?

hvis i har nogle gode råd så kom glædeligt med dem. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
skøjte-prinsessen skriver:

hej alle

har brug for hurtige råd.

jeg skulle have været sat igang igår. da jeg igennem hele graviditeten har været ramt af smerter i aller værste grad.

jeg kommer op på syghuset kl. 10 igår og får af vide de helst vil tage vandet på mig, hvis jeg er åben, det var jeg så ikke desværre, men min livmoderhals var næsten udslettet.

jeg får kørt en ctg og min søns hjerterytme ligger hele tiden mellem 160-185. jeg lå der fra 10-14 ca og jeg havde reglmæssige veer 3 stk på 10min. da jeg havde veer turde de ikke give mig en pille grundet frygt for ve storm. jeg skulle komme tilbage til dem kl. 18 og blev så tjekket igen, jeg var stadig ikke åbnet, men mere af livmoderhalsen var forsvundet, men staidg grundet reglmæssig veer og at hans hjerterytme var på mellem 160-185 turde de ikke give mig en pille.

problemet med veerne er de ikke tager til, de forbliver i samme grad, dog lige så reglmæssige.

jeg skal på hospitalet her kl. 14 for at se om jeg er så heldig at have åbnet mig til de kan tage vandet, men har i nogen råd til, når man allerede har veer, og så få dem til at tage til så man åbner sig.

jeg har prøvet gå ture, varmt bad.

det skal være noget der kan gøres inden kl. 13:30

jeg har hørt at malke ud kan hjælpe på man åbner sig?

hvis i har nogle gode råd så kom glædeligt med dem. 

Min krop er elendig til at lave veer der udvider mig! Det eneste der har hjulpet, er ve-drop. Jeg har haft gode oplevelser uden ve-storm som jeg ellers har hørt mange frygter ved drop bare sig til jm at du er nervøs for at det kan blive for voldsomt så du vil gerne have lav styrke og så kan i se hvordan din krop reagerer. Måske den kun skal have et lille skub  

Anmeld Citér

14. februar 2018

skøjte-prinsessen

Mor11 skriver:

Min krop er elendig til at lave veer der udvider mig! Det eneste der har hjulpet, er ve-drop. Jeg har haft gode oplevelser uden ve-storm som jeg ellers har hørt mange frygter ved drop bare sig til jm at du er nervøs for at det kan blive for voldsomt så du vil gerne have lav styrke og så kan i se hvordan din krop reagerer. Måske den kun skal have et lille skub  

vil da prøve at høre, for tror også bare jeg skal have et lille skub for at åbne mig.

syntes bare kun der har været problemer i denne graviditet.

Anmeld Citér

14. februar 2018

Dorthe1986

Ved min sidste fødsel havde jeg veer i to døgn men jeg udvidede mig ikke. Det var pga arvæv fra en kegleoperation. Men de gav vedrop og det gik så fint. På meget kort tid var jeg 4 cm åben og altså i aktiv fødsel. Så jeg stemmer også på vedrop  og held og lykke ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.