hej alle
har brug for hurtige råd.
jeg skulle have været sat igang igår. da jeg igennem hele graviditeten har været ramt af smerter i aller værste grad.
jeg kommer op på syghuset kl. 10 igår og får af vide de helst vil tage vandet på mig, hvis jeg er åben, det var jeg så ikke desværre, men min livmoderhals var næsten udslettet.
jeg får kørt en ctg og min søns hjerterytme ligger hele tiden mellem 160-185. jeg lå der fra 10-14 ca og jeg havde reglmæssige veer 3 stk på 10min. da jeg havde veer turde de ikke give mig en pille grundet frygt for ve storm. jeg skulle komme tilbage til dem kl. 18 og blev så tjekket igen, jeg var stadig ikke åbnet, men mere af livmoderhalsen var forsvundet, men staidg grundet reglmæssig veer og at hans hjerterytme var på mellem 160-185 turde de ikke give mig en pille.
problemet med veerne er de ikke tager til, de forbliver i samme grad, dog lige så reglmæssige.
jeg skal på hospitalet her kl. 14 for at se om jeg er så heldig at have åbnet mig til de kan tage vandet, men har i nogen råd til, når man allerede har veer, og så få dem til at tage til så man åbner sig.
jeg har prøvet gå ture, varmt bad.
det skal være noget der kan gøres inden kl. 13:30
jeg har hørt at malke ud kan hjælpe på man åbner sig?
hvis i har nogle gode råd så kom glædeligt med dem.
Anmeld
Citér