Vi tager et smut til øjenlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2018

lineog4

Du er ikke ne pylre mor - på de billeder skeler hun (og ja det er vildt charmerende). Men måske hun kun skeler når hun fx er træt? Jeg skeler en lille smule når jeg bliver meget træt, men det kan ikke ses ellers - og jeg har et møg syn så kan ikke en gang påstå jeg ed med sikkerhed det ikke betyder noget 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
grinny skriver:

Også mig  Derfor vi har dobbelt booket

Hun sagde faktisk til mig at mødre tit så fejl hos deres børn fordi man som mor kan bilde sig alt muligt ind - det er bare SÅ tydeligt!

Ja super godt gjort fra jeres side, at i handler hurtig på det. 

I mine øjne er hun helt forkert på den, og det hun siger. 

Vi forældre er dem der kender allermest vores børn. Og det ikke for sjov at vi bliver bekymret. For det andet forstår jeg ikke når hun er øjenlæge og ikke bare det, man kan jo tydelig se på de billeder at hun jo desværre skeller. 

Men der er 100% håb for din lille pige at det nok kan gøres noget ved. 

Jeg er desværre en af dem der skeller i øjet. Men endnu værre er at jeg kan ikke gøre noget ved mit skellet øje pga jeg har øjene sygdom som ikke ret mange har.  (Det er Med født) desværre.

Anmeld Citér

11. februar 2018

Janey

Profilbillede for Janey
grinny skriver:

I juleferien lagde vi mærke til, at Ay skelede på venstre øje. Efter nytår fik vi en tid men fik besked om, at jeg var en pylremor der kunne se spøgelser!!

Og siden er det bare blevet værre og værre så nu har vi tid igen den 7. marts og hos en anden øjenlæge 8. marts hvis nu den i vores by stadig ikke mener der er noget!

Alle siger det er charmerende, men er selv blevet mobbet og ønsker ikke, at vi intet gøre for at det vil ske for hende så det skal tages seriøst! Tænk nu hvis en klap for øjet kunne være nok, så ville det jo være dumt at vente?  

Aya er stadig lige så sød, smuk og dejlig og hendes blå øjne stråler 

Nøjagtigt sådan skeler vores datter også og har gjort det siden ca. samme alder. Der er heldigvi blevet taget meget seriøst af vores øjenlæge og hun går fast til kontrol hos øjenlægen for at holde øje med hendes syn.

Anmeld Citér

15. februar 2018

Loa

Øh..... Hvor er jeres lille skaldede baby blevet af.......? Som næsten lige er født? 

Jeg nægter simpelthen at accepterer at tiden går SÅ stærkt!

Anmeld Citér

16. februar 2018

grinny

Janey skriver:

Nøjagtigt sådan skeler vores datter også og har gjort det siden ca. samme alder. Der er heldigvi blevet taget meget seriøst af vores øjenlæge og hun går fast til kontrol hos øjenlægen for at holde øje med hendes syn.

Har hun så fået klap? Eller briller?

Anmeld Citér

16. februar 2018

grinny

Loa skriver:

Øh..... Hvor er jeres lille skaldede baby blevet af.......? Som næsten lige er født? 

Jeg nægter simpelthen at accepterer at tiden går SÅ stærkt!

Hahaha - ja ser du det spørg jeg også tit mig selv om 

Hun er 16 måneder nu!! Ikke nok med at jeg synes hun LIGE er blevet 1 år, det er så 4 måneder siden!!

Så underligt at hun går rundt nu og faktisk er blevet rimelig forståelig i sit sprog hun kan så mange ord 

Anmeld Citér

16. februar 2018

Loa

grinny skriver:

Hahaha - ja ser du det spørg jeg også tit mig selv om 

Hun er 16 måneder nu!! Ikke nok med at jeg synes hun LIGE er blevet 1 år, det er så 4 måneder siden!!

Så underligt at hun går rundt nu og faktisk er blevet rimelig forståelig i sit sprog hun kan så mange ord 

Arhmen min lille myr er 18 måneder

Synes bare det er SÅ skræmmende som tiden flyver

Anmeld Citér

16. februar 2018

Janey

Profilbillede for Janey
grinny skriver:

Har hun så fået klap? Eller briller?

Hun har fået briller. Klap anvendes ifølge øjenlægen kun til børn, hvor de har et dovent øje. Vores datter har en falsk skelen og skeler ikke altid på det samme øje, så ingen af øjnene er dovne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.