Gravid med menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. februar 2018

Waller

Jeg prøver at blive gravid og min menstruation var 2 dage forsinket i denne måned. Jeg blev ærgerlig da jeg egentlig troede at jeg var gravid. Men nu her 2 dage efter endt menstruation har jeg for første gang fornemmelsen af at jeg er gravid. Jeg har konstant Murren og rumlen i maven. Forøget lugtesans og en smule kvalme. Men kan det passe at jeg kan være gravid? Har i nogen erfaringer med Det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2018

Rosin

Hejsa

Min 2. Graviditet opdagede jeg ret sent fordi jeg fik min menstruation. 

Har altid haft uregelmæssige menstrationer der varierer i styrke. Så da jeg havde nogle dage med blødninger troede jeg ikke at der var gevinst.... Det var der så alligevel Havde heller ikke ømme bryster som ved 1. Graviditet. 

Opdagede det så senere fordi jeg undrede mig over træthed og madlede....

Anmeld Citér

11. februar 2018

Rockertand

Waller skriver:

Jeg prøver at blive gravid og min menstruation var 2 dage forsinket i denne måned. Jeg blev ærgerlig da jeg egentlig troede at jeg var gravid. Men nu her 2 dage efter endt menstruation har jeg for første gang fornemmelsen af at jeg er gravid. Jeg har konstant Murren og rumlen i maven. Forøget lugtesans og en smule kvalme. Men kan det passe at jeg kan være gravid? Har i nogen erfaringer med Det?

Hvorfor tager du så ikke bare en test? Hvis du er gravid, vil du kunne teste fint positivt nu.

Anmeld Citér

11. februar 2018

frkchili

Waller skriver:

Det kan godt tage lidt tid for kroppen at forstå, at den er gravid, og derfor kan det sagtens ske, at man bløder lidt omkring det tidspunkt, man skulle have haft sin menstruation. Synes da, du skal prøve at tage en test 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.