IVF....hvad så.,..har de klippet tæerne af dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. april 2008

Loggidut

har du det ok i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2008

ivfmarie

tak for omtanken.. ;)
det er gået fint. Operationen blev foretaget i fuld narkose, skøøøønt med en god lur helt uden forstyrrelser!
Jeg æder smertestillende som guldkorn, så det gør ikke så ondt (endnu) men føj hvor er jeg narkose-syg. Har brækket mig 8 gange siden kl 19! Og jeg kan jo ikke rejse mig, så min stakkels mand får flyttet på noget bræk +o(

Alt i alt er det såmen vældig hygeligt at ligge her midt i stuen og trone :D, og jeg skal jo også sove hernede i nat - dvs, jeg kan sove hele natten uden at skulle høre efter børn! Men hvis jeg skal brække mig hver 2. time er det sjove selvfølgelig lissom gået af det 8(

Nu tror jeg snart jeg vil gøre mig klar til at putte, er spændt på om det kommer til at gøre nade i nat!?

Marie - der skal have forbinding på i 6(!!!) uger - så jeg kan ikke se hvordan det ser ud!

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

aaaaiiiii er spændt på hvordan din nat er gået søde.. fik du søvn??
er din fod et stort smerte helvede i dag så??

Anmeld

11. april 2008

ivfmarie

Takker :D
Natten er gået ok - jeg har sovet forbløffende godt og uden smerter. Min morgenmad bestod at en håndfuld piller, så der er heller ingen smerter nu :D, tilgengæld er jeg godt skæv i roen - det er sørme nogen sjove piller jeg har fået...
Har du fået garnet gjort færdigt? Jeg går ud fra at du selv har farvet bunden, og så skal klippes på toppen?

Marie - der bor i en sofa

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

haha er det morfin??

ja garnet er næsten færdig. er blevet kllippet(svært at se på bill.) og er farvet.
nu skal jeg bare ha farvet lidt af det kunstige jeg skal ha sat på og så skal jeg i salonen på mandag og ha sat resten på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.