Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. februar 2018

Anonym trådstarter

Hej med jer

Min søn på 3 1/2 har leget den samme leg i snart tre måneder nu, han kan også lege andre ting, men er som udgangspunkt den figur han nu leger han er, hele tiden. 

Det er som sådan ikke noget problem, jeg er måske lidt træt af at lege det samme hele tiden, men undrer mig bare over om det er lidt specielt eller om det bare er helt normalt i den alder? 

Nogen med erfaringer eller viden på området?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2018

Roselil

Profilbillede for Roselil

Jeg vil mene det er helt normalt. Begge mine børn har haft "besættelser" hvor de legede noget helt bestemt meget længe. Min yngste var f.eks. En Bjørn da han var 3 år, hvis jeg kaldte ham ved nav blev han simpelthen rasende og ulykkelig for han var simpelthen en bjørn

Anmeld Citér

9. februar 2018

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Anonym skriver:

Hej med jer

Min søn på 3 1/2 har leget den samme leg i snart tre måneder nu, han kan også lege andre ting, men er som udgangspunkt den figur han nu leger han er, hele tiden. 

Det er som sådan ikke noget problem, jeg er måske lidt træt af at lege det samme hele tiden, men undrer mig bare over om det er lidt specielt eller om det bare er helt normalt i den alder? 

Nogen med erfaringer eller viden på området?

Min er 3,5 og har nu leget paw patrol i et år. Legene har selvfølgelig udviklet sig, men det er bare en yndlings ting stadig. De små plastik figurer indgår i alle mulige lege og sammenhænge her, og det er også en leg hun leger i børnehaven.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.