Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der har prøvet eller hørt om folk, som lige har fået røde hunde vaccinen og derefter blev gravide?
Det er desværre min situation lige nu. Vi havde endda beskyttet os........... Vi har haft prøvet i 2 år, og så sker det lige den måned vi ikke måtte.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ring til serum instituttet i stedet for ar spørge en masse ikke medicinere.
Mrn med vaccinen får du svække virus ind i kroppen. Så ja du har røde hunde i kroppen.
Måske er det så svækket at det ikke er farligt.
Der står imidlertid at man bør vente 3 mnd efter vaccinen med st blive gravid.
Tal med en fagperson ....
Fik du talt med en fagperson? Håber det var positivt?
Smølfine123 skriver: Ring til serum instituttet i stedet for ar spørge en masse ikke medicinere. Mrn med vaccinen får du svække virus ind i kroppen. Så ja du har røde hunde i kroppen. Måske er det så svækket at det ikke er farligt. Der står imidlertid at man bør vente 3 mnd efter vaccinen med st blive gravid. Tal med en fagperson ....
Da jeg skrev opslaget havde jeg snakket med en fagperson, som ville ringe tilbage til mig. Dette undlod jeg dog i opslaget, da jeg spurgte til om andre har prøvet det.
JL87 skriver: Fik du talt med en fagperson? Håber det var positivt?
Jep, det har jeg. Jeg skal til en skanning næste uge (Så er jeg i uge 7) og se om alt ser fint ud. Min læge ringede til statens serum institut og til en helt 3. læge for at være sikker på situationen.Og de siger, at de har prøvet samme situation før, og aldrig oplevet at fosteret har taget skade.Men jeg får en skanning her næste uge og så krydser jeg bare fingre.
Jeg ringede også til en helt 3 læge og spurgte ind til det (Spillede dum somom jeg ikke havde fået et svar) Og hun fortalte mig, at de faktisk lige har haft en inde i samme situation, hvor fosteret så fint ud ved 7-uge skanningen
Anonym skriver: Da jeg skrev opslaget havde jeg snakket med en fagperson, som ville ringe tilbage til mig. Dette undlod jeg dog i opslaget, da jeg spurgte til om andre har prøvet det.
Åh, det er så vildt. Jeg har PCO, havde lige startet i fertilitetsbehandling og har prøvet i 2 år.
Håber skæbnen er med mig nu
Anonym skriver: Jep, det har jeg. Jeg skal til en skanning næste uge (Så er jeg i uge 7) og se om alt ser fint ud. Min læge ringede til statens serum institut og til en helt 3. læge for at være sikker på situationen.Og de siger, at de har prøvet samme situation før, og aldrig oplevet at fosteret har taget skade.Men jeg får en skanning her næste uge og så krydser jeg bare fingre. Jeg ringede også til en helt 3 læge og spurgte ind til det (Spillede dum somom jeg ikke havde fået et svar) Og hun fortalte mig, at de faktisk lige har haft en inde i samme situation, hvor fosteret så fint ud ved 7-uge skanningen
Det var gode nyheder! Tillykke med det og graviditeten -krydser fingre for en vellykket scanning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128